My Diamond Baby----room escape

Ja,men første etasje må du ta brannmann stigen ned[:)]Så leit etter den[:)]
Men er litt komplisert,for det er avogtil sånn at du skal ta trappa opp igjen etter på,for så ned osv osv,sikkelig vanskelig[&:]Lurt å tegne kor du går

ORIGINAL: ..Lykke..

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: ..Lykke..

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

hehe godt me litt hjelp då!![:D]

No klarte eg nett den billo, så forflytte meg te neste no [:D]

Dæven,er imponert over deg!!![:D][:D]

Hehe ja e litt stolt no [:D][:D]
Men den labyrinten kjem eg aldri te å klara [&:]

Joda,gjelder bare å finne alle notene,og det er maange[:)]ca 6 eller 7.Legg merke til trappene og brannmannstangene.
Helt i slutten skal du finne samme dukka som du brukte for å komme inn der..

Tok meg ein pause i den labyrinten eg no [8D] Har fått opna safen då! Men skjønna ikkje ka eg skal gjera med innholdet [&:]

ORIGINAL: ung@mor

d skjer ingenting når eg trykker på bildet, hvordan får jeg satt d sammen... ?

hvilket bilde lurer du på?

d forann billla, men har skjønna d... men hva er d som er på veggen over senga?? er d safen??

d forann billla, men har skjønna d... men hva er d som er på veggen over senga?? er d safen??

Nei safen er på den brune veggen bak der det tomme cd platene ligger på disken. Trykk litt rundt på veggen der så kommer du bak [;)]

Eg må prøva å koma meg gjennom labyrinten, den e vansklig den, har virkelig ikkje lyst å gji opp [8D]

men over senga e d å et eller ana?? hvis du slår av lyset å går inn på s.rommet.... da ser du at d e noe på veggen...

men over senga e d å et eller ana?? hvis du slår av lyset å går inn på s.rommet.... da ser du at d e noe på veggen...

Ja da henge ein krok der, du skal finne ein plakat eller et bilde som skal henge der, men husker ikkje heilt kor eg fant den hen [&:]

aha[:D] fant ut av d ;)
men lommelykta???
og jeg hsr putta vodeoen i spilleren, men ingenting skjedde.....

aha[:D] fant ut av d ;)
men lommelykta???
og jeg hsr putta vodeoen i spilleren, men ingenting skjedde.....

hehe du e sikkert lika longt so meg, eg har og ei lommalykt eg ikkje veit ka eg ska bruka te, å har stappa videoen i spelaren, men da funke jo ikkje..

Har du klart labyrinten i pappesko?

Huff trur eg må gji opp eg, har juksa litt no, googla spelet, fant ut at ein mest sannsynli ikkje trong gå gjennom labyrinten, men oppå den esko ligge ein nøkkel eg trenge, men trykka på an so havne eg i labyrinten istede [&o] Huff orka kje meir no asso, brukt opp heile kvelden på ditta [8D]

d er løsninga på safe-koden:
1) take the marble and put it under the microscope
2)look into the microscope and copy down the image on a piece of paper
3)turn the paper by 180 degree, so that the line will under the “L’s” (cause the microscope turned image around)
4)those “L”s are the password, each corner of the L represents the position of the button on the safe, so press the green buttons following the order of the Ls.
ABC
DEF
GHI

etter å ha åpna safen, får du e boks md noe på, den tar du på bildet over senga, slår av lyset... og da får du opp en kode som lyser i mørket... jeg vet ikke hva den er til men...

joda, jeg spiller.... :)
videoen finner du i nedrste skuff (av de tre skuffene)
nøkkelen til den finner du inne på d rommet der d ikke er noen ting (bare noe lysbrytere,..)
øverst til venstre i det rommet er det et hull...
trykk der, og da skal du komme til ei tak vifte... da bruker du fjernkontrollen (eller hva d er for noe) å kaster den på vifta, da får den nøkkelen.
i samme skuff ligger også bildet/plakaten... den skal du henge opp over senga...[:)]

hehe,okay[:)]
vet du hvordan man får tatt notene... ?? jeg trodde jeg fikk de med mg, men når jeg gikk tilbake.. så var fortsatt nota på samme sted..

Back
Topp