My Diamond Baby----room escape

har fått på pc'en,funnet kniven..[:)] men den stangen får ikke jg tak i..

ORIGINAL: MammanTilKevin

har fått på pc'en,funnet kniven..[:)] men den stangen får ikke jg tak i..

Du må trykke på den gråe stanga i midten tror jeg det var,venstre for speilet.Er helt oppi hjørnet.

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

Åssen spiller mand et spillet i nattbordskuffa?

Om å gjør å bli kvitt alle rundingene,prøv deg litt frem,vanskelig å forklare[:D]

ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: ..Lykke..

Fant en note i labyrinten,men aner ikke hvorfor den er der[&:]
Hvor fant du safen?

Safen er bak dataen.Nesten helt til høyre.

Thanks[:D]
Hmm,hvordan fungerer den tro??

Jeg fant en nøkkel,ved enden av senga,mellom skrivebordet og senga,den brukes til den lille boksen

hva brukes kniven og blyanten til? [8|]

Aner ikke[&:]
I labyrinten var det kun en note,ingenting annet[&:]Whyyyy??
Eller er det noe jeg ikke har funnet der?

er ikke kommet så langt enda jeg.. finner ikke ut hvor det papiret skal og hvordan jeg kommer meg under sengen[8|] men mener de sa lenger oppe i tråden at det kun var en note der[:)]

Lurer på akkurat det samme[&:][8|]

Hmm,virker som om at det er noe med ledningene,at dem må virke eller noe??
Får ikke slått på safen heller[&:]

Arrrg,jeg blir så hekta på dette og sikkelig irritert når jeg ikke klarer det[8D]

får ikke til å komme under sengen å hente den nøkkelen jeg..og sitter med mange ting som jg ikke har brukt..pc'en e på og d e papir i skriveren[:-][8|]

Oppe til venstre ved speilet er det noen grå metallstenger.. De skal du bruke for å nå nøkkelen under senga. Trykk på gulvet nedenfor senga for å komme under[;)]

ORIGINAL: *Powergirl*

Oppe til venstre ved speilet er det noen grå metallstenger.. De skal du bruke for å nå nøkkelen under senga. Trykk på gulvet nedenfor senga for å komme under[;)]

Takker! trykket jo på sengekanten jeg[:-]

OMG!!! de rundingene går meg på nervene..ska liksom alle vekk? *lite smart jeg*[:'(]

får ikke til å komme under sengen å hente den nøkkelen jeg..og sitter med mange ting som jg ikke har brukt..pc'en e på og d e papir i skriveren[:-][8|]

For å komme under senga å hente nøkkelen på du ha ei stang,stangen er i det rommet som speilet er i. Helt oppi hjørnet på venstre side av speilet er noe som heter "a box of graphic board",det er tre gråe stanger der,prøv å trykk på en og en,så løsner den ene stangen til slutt.Så går du inn til rommet der senga er,og trykker slik at du kommer deg under.Ta å velg stangen og så trykker du på nøkkelen:)

Er også en nøkkel mellom senga og PC benken,trykk helt i enda av senga,prøv deg frem,så kommer du mellom der til slutt.Denne nøkkelen skal brukes til den lille boksen som står på PC benken

OMG!!! de rundingene går meg på nervene..ska liksom alle vekk? *lite smart jeg*[:'(]

Ja,alle skal bort,jobbet litt med den jeg også[:D]

ORIGINAL: *Powergirl*

Noen som vet hva alle de bokstavene på veggen er til??

Hvor?

Ja,alle skal bort,jobbet litt med den jeg også[:D]

Men går de vekk da? her går de jo bare ut i kanten! [:-][8|][;)]

Back
Topp