"Must have"

Hvis du liker å bære på babyen eller ha den tett inntil deg så ville jeg ha kjøpt et godt bæresjal. Det har jeg hatt til mine to gutter. Ikke brukt så altfor mye, men elsket det når jeg brukte det:)

Det jeg veg jeg skal ha som jeg ønsket til NR.2. Men hørte på mannen og ikke kjøpte er vognen babyjogger city mini gt. Den skal jeg ha denne gang!:) blir sportsvognen til siste lille baby;)

Måååå bare spør, 4 stk i senga ?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe ja, gutten vår på 2 1/2 kommer nesten hver natt oppi senga vår. Pluss meg og mannen og babyen i magen så blir det 4;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Cozyfix ammeputa var helt fantastisk!
Denne gangen skal vi kjøpe Newborn set til Stokke:-)

Signerer denne, det vil jeg og kjøpe. Synes det var så dumt å ha babyen på gulvet i vippestol

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Tror jeg vil ha babynest og stokke sin newborn set. Vurderer også ny vogn. Liker ikke Tfk'en vår. Mwn usikker på om vi vil bruke penger på det. Men vil egentlig ha en 4 hjuling igjen.

Synes den knirker en del etter en stunda bruk. Og vinglete. Men min sønn sitter veldig godt i den. Han satt ikke godt i citycrossen. Men det er vel fordi han sitter en del med bøyd rygg så han bare sklei i citycrossen. Men vil gjerne ha mulighet å ha barnet mit meg og :-) men altså tfk er ikke en dårlig vogn. :-)

Denne gangen skal jeg ha babynest og stokke new born sett så lille kan være ved matbordet med oss :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sokke newborn skal jeg også ha!!! men vil også ha et slike bæresjal, slikt at babyn ligger godt og lunt inntil meg, og jeg kan ut å gå turer i allslags vær. Også handle inn litt god ull, kan være litt kaldt i april. Har også lyst til å strikke en egen pose til vogna, dåpskjole, samt mye klær =) Jeg kjenner jeg er litt ambisiøs :P

Synes den knirker en del etter en stunda bruk. Og vinglete. Men min sønn sitter veldig godt i den. Han satt ikke godt i citycrossen. Men det er vel fordi han sitter en del med bøyd rygg så han bare sklei i citycrossen. Men vil gjerne ha mulighet å ha barnet mit meg og :-) men altså tfk er ikke en dårlig vogn. :-)
Veldig bra med litt input, takk :) Vi vurderer den, så det er nyttig info vi evt kan diskutere med en selger :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp