Hvis du liker å bære på babyen eller ha den tett inntil deg så ville jeg ha kjøpt et godt bæresjal. Det har jeg hatt til mine to gutter. Ikke brukt så altfor mye, men elsket det når jeg brukte det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måååå bare spør, 4 stk i senga ?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Cozyfix ammeputa var helt fantastisk!
Denne gangen skal vi kjøpe Newborn set til Stokke
Hvorfor liker du ikke tfk?Tror jeg vil ha babynest og stokke sin newborn set. Vurderer også ny vogn. Liker ikke Tfk'en vår. Mwn usikker på om vi vil bruke penger på det. Men vil egentlig ha en 4 hjuling igjen.
Denne gangen skal jeg ha babynest og stokke new born sett så lille kan være ved matbordet med oss
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Veldig bra med litt input, takk Vi vurderer den, så det er nyttig info vi evt kan diskutere med en selgerSynes den knirker en del etter en stunda bruk. Og vinglete. Men min sønn sitter veldig godt i den. Han satt ikke godt i citycrossen. Men det er vel fordi han sitter en del med bøyd rygg så han bare sklei i citycrossen. Men vil gjerne ha mulighet å ha barnet mit meg og men altså tfk er ikke en dårlig vogn.