Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye man skulle hattDette blir mitt første barn, så har ikke så mange erfaringer å komme med men vil gjerne høre de erfaringene dere andre har gjort dere
❤ alle gode ting er tre ❤
Aldri prøvd, er det så bra altså??En ting jeg vet jeg skal ha er babyrede eller babynest Kjøpte i barselgave til ei venninne og de har brukt det masse!!
Da dette er vårt siste barn ønsker jeg å ha prøvd det meste av utstyr, slik at jeg ikke angrer i etterkant
Er det noe av utstyr man MÅ ha synes dere? Enten fordi det er uunnværlig eller bare stilig
TuMmY LoVe
Det hadde vi til nr 1Babybjørn vippestolen. Den var kjekk!
En ting jeg vet jeg skal ha er babyrede eller babynest Kjøpte i barselgave til ei venninne og de har brukt det masse!!
En ting jeg vet jeg skal ha er babyrede eller babynest Kjøpte i barselgave til ei venninne og de har brukt det masse!!
Signerer denne, banenest er noe jeg skal kjøpe. Sleit veldig med å få første mann til å sove i den store åpne senga helt aleina. Pluss at vi blir vel 4 stk i senga, så greit å ha noe som beskytter den lille
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Tror jeg snart skal kjøpe meg ammepute jeg merker allerede jeg skulle hatt noe mellom bena og under magen når jeg sover! Har hørt ammepute er fin til den bruken Har lurt litt på doomoo ammepute... noen som har erfaring med den?Ammepute har jeg aldri hatt, det blir det denne gang!
TuMmY LoVe
Det skal vi også ha ❤Blir baby-nest her også, pluss leandervugge