"Must have"

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Da dette er vårt siste barn ønsker jeg å ha prøvd det meste av utstyr, slik at jeg ikke angrer i etterkant ;)

Er det noe av utstyr man MÅ ha synes dere? Enten fordi det er uunnværlig eller bare stilig ;)

TuMmY LoVe

Dette blir mitt første barn, så har ikke så mange erfaringer å komme med ;) men vil gjerne høre de erfaringene dere andre har gjort dere :)

❤ alle gode ting er tre ❤

En ting jeg vet jeg skal ha er babyrede eller babynest ;) Kjøpte i barselgave til ei venninne og de har brukt det masse!!

Gutten deres har elsket det :) Vugge, vogn, seng som kanskje er litt romslig til å begynne med blir lunere for babyen. Gutten deres likte ikke å sove i vogga før han fikk babyrede oppi ;)

En ting jeg vet jeg skal ha er babyrede eller babynest ;) Kjøpte i barselgave til ei venninne og de har brukt det masse!!

Signerer denne, banenest er noe jeg skal kjøpe. Sleit veldig med å få første mann til å sove i den store åpne senga helt aleina. Pluss at vi blir vel 4 stk i senga, så greit å ha noe som beskytter den lille

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Det skal jeg ha også :)

Signerer denne, banenest er noe jeg skal kjøpe. Sleit veldig med å få første mann til å sove i den store åpne senga helt aleina. Pluss at vi blir vel 4 stk i senga, så greit å ha noe som beskytter den lille

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Måååå bare spør, 4 stk i senga ?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Denne gangen skal jeg ha babynest og stokke new born sett så lille kan være ved matbordet med oss :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ammepute har jeg aldri hatt, det blir det denne gang!

TuMmY LoVe
Tror jeg snart skal kjøpe meg ammepute jeg :p merker allerede jeg skulle hatt noe mellom bena og under magen når jeg sover! Har hørt ammepute er fin til den bruken ;) Har lurt litt på doomoo ammepute... noen som har erfaring med den? :)

Blir baby-nest her også, pluss leandervugge :)

Back
Topp