Musikksmak....

Insania

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg bare lurer på hva slags musikksmak oktoberbertene har!

Jeg er ihuga rock og metal-fan, men har mine "guilty pleasures" som Robbie Williams og Josh Groban. :P
Mine favoritter er Alice Cooper, Motorhead, Jorn, Dream Theater, Doro, Testament and so ooon.

Er altetende jeg også. Kommer litt an på humøret.
Alt eg egentlig greit :-) Men jeg er veldig glad i Lindsey Sterling og Bond.

Ganske altetende her og :) Går mye i radioen.. Men liker ikke for "heavy", styrer også unna klassisk og en del pop... :)

Er veldig bygdejente (kan nevne mer når vi får skjult), så er nok litt preget av musikken fra hjemstedet og ;)

Jeg er ihuga rock og metal-fan, men har mine "guilty pleasures" som Robbie Williams og Josh Groban. :P
Mine favoritter er Alice Cooper, Motorhead, Jorn, Dream Theater, Doro, Testament and so ooon.
Tihi så søt ^^

-Taster fra appen-

Er altetende jeg også. Kommer litt an på humøret.
Alt eg egentlig greit :-) Men jeg er veldig glad i Lindsey Sterling og Bond.
Åhhh Lindsey Sterling <3 <3

-Taster fra appen-

Ganske altetende innen musikk.
Er ikke glad i musikk som blir for heavy, klassisk og opera.
Ellers kan jeg høre på alt fra barnemusikk til svensktopp.

Jeg hører på p3, og der er det mye ulike sjangere. Funnet Imagine Dragons der som jeg liker godt! Kan også høre på josh groban og kurt nilsen :P Glad i Ask Embla også! Også hadde jeg en skrillex- periode. Vært Musefan i noen år også!

-Taster fra appen-

P3 her og <3

Radio Norge <3
E stort sett altetande, men takle ikkje for brølemusikk...
Har ein forkjærlighet til Ozzy <3

Hører mye på musikk, og er ganske altetende :-) P3 er favorittkanalen, så tar med meg mye ny musikk derfra. Rock, hardrock og noe metall er vel det det går mest i ;-) Som flere sier, kommer veldig an på humøret :-D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg er rock og metal-fan. Favorittbandet er Dream Theater. Hører også på noe svensk metal, folke-metal, gammel rock, osv...

Red Hot Chili Peppers, Muse, Sonata Arctica.

Har også mye gammel musikk, electronic funk/jazz og pop på spillelistene. :-)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg er rock og metal-fan. Favorittbandet er Dream Theater. Hører også på noe svensk metal, folke-metal, gammel rock, osv...

Red Hot Chili Peppers, Muse, Sonata Arctica.

Har også mye gammel musikk, electronic funk/jazz og pop på spillelistene. :)

Ooooh, skal du på Dream Theater-konserten den 21.? Jeg har Meet&Greet-billett, gleder meg såååå!!!

Ooooh, skal du på Dream Theater-konserten den 21.? Jeg har Meet&Greet-billett, gleder meg såååå!!!
Selvfølgelig skal jeg det! Det blir min tredje konsert. :-) Skulle egentlig kjøpe meet and greet, men jeg sliter med sosial angst, så da ville jeg ikke ta sjansen på å bruke så mye penger i tilfelle jeg ikke ville turt. Jeg kjenner ingen som liker dem, og jeg skal dit alene.

Jeg skal også dit alene. Blir min 5.konsert. Så de første gangen på Rockefeller i 2000. :)

Jeg skal også dit alene. Blir min 5.konsert. Så de første gangen på Rockefeller i 2000. :)
Så heldig du er! Jeg ble introdusert for bandet i 2005, og etter det har det gått mye i Dream Theater... ;-)
Men hvorfor skal du dit alene?

Back
Topp