Musikksmak....

Selvfølgelig skal jeg det! Det blir min tredje konsert. :-) Skulle egentlig kjøpe meet and greet, men jeg sliter med sosial angst, så da ville jeg ikke ta sjansen på å bruke så mye penger i tilfelle jeg ikke ville turt. Jeg kjenner ingen som liker dem, og jeg skal dit alene.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Oi, tøff du er! :D Jeg har aldri vært på konsert aleine!

-Taster fra appen-

Oi, tøff du er! :D Jeg har aldri vært på konsert aleine!

-Taster fra appen-
Det blir sikkert litt skummelt, men jeg gleder meg veldig til å se dem igjen. Og jeg nyter musikken bedre når jeg slipper å bekymre meg for at selskapet mitt ikke har det noe gøy. ;) :)

Jeg vant billetter til Thomas Dybdahl -konsert for to uker siden. Da dro jeg alene. Det var utrolig fint. :)

Jeg skal alene siden mannen min ikke liker de. Siste gangen han var med krevde han sitteplass og da endte vi langt oppå veggen, og så bandet som små legomenn. I tillegg satt han og SOV med ørepropper! Wtf!
Så etter det reiser jeg alene. Jeg elsker Dream Theater, kan høre på de i timesvis. Så jeg gleder meg!
Jeg ble introdusert til DT i 1997, og har vært kjempefan siden det.
Vi kan jo møtes over en kaffe eller noe før konserten? :D
Er i Oslo allerede i 12.00-tida så jeg har goood tid!

Last edited:
Jeg skal alene siden mannen min ikke liker de. Siste gangen han var med krevde han sitteplass og da endte vi langt oppå veggen, og så bandet som små legomenn. I tillegg satt han og SOV med ørepropper! Wtf!
Så etter det reiser jeg alene. Jeg elsker Dream Theater, kan høre på de i timesvis. Så jeg gleder meg!
Jeg ble introdusert til DT i 1997, og har vært kjempefan siden det.
Vi kan jo møtes over en kaffe eller noe før konserten? :D
Er i Oslo allerede i 12.00-tida så jeg har goood tid!
Jeg har det samme problemet. Jeg kjenner ingen som liker DT... :P
Beklageligvis så fikk jeg ikke med det du skrev før i dag, ellers hadde jeg selvsagt møtt deg. :)
Håper du nøt konserten! Den var litt i lengste laget for min skyld, med smerter i korsryggen og veldig kvalme. MEN! Det var en fantastisk opplevelse. :)

Jeg er også glad i rock og metall, og er veldig glad i band som Rammstein, Tool, Metallica, Pearl Jam, Korn, System of a down etc. etc. Liker mye annet også da, som f.eks. Florence + The Machine, Deadmau5, Johnny Cash og masse annet :)

Konserten var helt fantastisk, å møte de var enda bedre. Er så glad jeg hadde sitteplass!!

skal vi se, jeg er så delt i smaken, men kan likevel høre på alt. Men det går mye i
Marit Larsen, Disney sanger (og annet klisj), within temptation, steel panther og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på nå :P

Eg høyrer på alt mogleg.. Listepop for å finne songar til barne/ungdomskor, progrock når er eg sint (E,L&P, King Crimson), gammalrock som Jimi Hendrix og Led Zeppelin, og så er eg veldig glad i 80-tallet. Max guilty pleasure! Er og veldig glad i Muse, og jazz og klassisk.. :)

Hører på alt mulig. Mye koreansk og japansk rock og pop også.
Metal ligger nærmest hjertet da. Må nesten være svensk, norsk eller finsk for at det skal være "skikkelig". :P

Band jeg liker er: Gothminister, Nightwish(den eldre musikken), Cipher system, Amaranthe, Avatar, Lordi (den eldre musikken), D'espairsRay, Girugamesh, Dead by April, osv...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp