Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tihi så søt ^^Jeg bare lurer på hva slags musikksmak oktoberbertene har!
Jeg er ihuga rock og metal-fan, men har mine "guilty pleasures" som Robbie Williams og Josh Groban.
Mine favoritter er Alice Cooper, Motorhead, Jorn, Dream Theater, Doro, Testament and so ooon.
Åhhh Lindsey Sterling <3 <3Er altetende jeg også. Kommer litt an på humøret.
Alt eg egentlig greitMen jeg er veldig glad i Lindsey Sterling og Bond.
Åhhh Lindsey Sterling <3 <3
-Taster fra appen-
Enig med du!P3 har mye av min smakliker det meste. Alt etter humøret
![]()
Jeg er rock og metal-fan. Favorittbandet er Dream Theater. Hører også på noe svensk metal, folke-metal, gammel rock, osv...Jeg bare lurer på hva slags musikksmak oktoberbertene har!
Jeg er ihuga rock og metal-fan, men har mine "guilty pleasures" som Robbie Williams og Josh Groban.
Mine favoritter er Alice Cooper, Motorhead, Jorn, Dream Theater, Doro, Testament and so ooon.
Jeg er rock og metal-fan. Favorittbandet er Dream Theater. Hører også på noe svensk metal, folke-metal, gammel rock, osv...
Red Hot Chili Peppers, Muse, Sonata Arctica.
Har også mye gammel musikk, electronic funk/jazz og pop på spillelistene.
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Selvfølgelig skal jeg det! Det blir min tredje konsert.Ooooh, skal du på Dream Theater-konserten den 21.? Jeg har Meet&Greet-billett, gleder meg såååå!!!
Så heldig du er! Jeg ble introdusert for bandet i 2005, og etter det har det gått mye i Dream Theater... ;-)Jeg skal også dit alene. Blir min 5.konsert. Så de første gangen på Rockefeller i 2000.![]()