Murringer

Skravlan

Forelsket i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
36 uker idag og føler meg snart helt tom for energi. De siste dagene har jeg mer eller mindre konstante murringer i korsryggen også. Er dette noe dere andre i tilsvarende uker "sliter med" også? Redd jeg skal gå i fødsel, har time til keisersnitt om 2 uker
 
Har hatt mye murringer fra og til siste halvannen måned. Begynte da jeg bare var i uke 33. Det varte i flere dager og var ganske vondt, men gikk over.
 
Jeg er ikke helt sikker på hva folk snakker om når de sier murringer, men jeg antar det kan være det jeg kjenner under visse kynnere. Akkurat som om man blir sår i ryggen og noe i nedre del av magen? Det har ihvertfall jeg kjent av og på i 3 uker, men tror ikke det gjør noen forskjell. Har vært usikker på om det bare er nerver som trykkes på når jeg får kynnere, men samtidig mente jordmor at det er modningsrier. Jeg er 39+5 da, men tviler sterkt på at det blir fødsel før termin, tross for "murringer"(hvis det er dette andre gjenkjenner som det). Skjønner at det gjør deg litt engstelig om du venter på PKS. Har skjønt det som at man kan gå slik i ukesvis da.

Er du bekymret eller at det tar seg opp kan du jo ringe føden og høre om det er mulig å bremse det?
 
Jeg er ikke helt sikker på hva folk snakker om når de sier murringer, men jeg antar det kan være det jeg kjenner under visse kynnere. Akkurat som om man blir sår i ryggen og noe i nedre del av magen? Det har ihvertfall jeg kjent av og på i 3 uker, men tror ikke det gjør noen forskjell. Har vært usikker på om det bare er nerver som trykkes på når jeg får kynnere, men samtidig mente jordmor at det er modningsrier. Jeg er 39+5 da, men tviler sterkt på at det blir fødsel før termin, tross for "murringer"(hvis det er dette andre gjenkjenner som det). Skjønner at det gjør deg litt engstelig om du venter på PKS. Har skjønt det som at man kan gå slik i ukesvis da.

Er du bekymret eller at det tar seg opp kan du jo ringe føden og høre om det er mulig å bremse det?
Den type murringer jeg har er de som best lar seg sammenlikne med menssmerter. En sånn svak verkende smerte som sitter i korsryggen. De dagene jeg har det er det relativt konstant. Under kynnere derimot føler jeg ikke noe spesielt(bortsett fra at magen blir hard som en ball, da:angelic:)
Men tror det er ganske normalt. Etter at jeg postet tråden igår var jeg innom en annen tråd om "modningstegn" og så at slike murringer tydligvis ikke er så unormalt. Var mest bekymret for at det kunne bryte ut i fødsel egentlig, men ser ut til at folk går med dette lenge.

Så heldig du er som har kommet så langt som til nesten uke 40 forresten! Da er det jo virkelig ikke lang tid igjen! Masse lykke til!!
 
Har hatt mye murringer fra og til siste halvannen måned. Begynte da jeg bare var i uke 33. Det varte i flere dager og var ganske vondt, men gikk over.
Takker for svar!
 
Back
Topp