Murringer

En tråd i 'Juni 2021' startet av Hello, 22 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hello Elsker forumet JuniJubel2021

Flere som kjenner/kjente på murringer tidlig som meg? Er 3+5 i dag. Blir jo ekstra nervøs når det nærmer seg IKM :bored::nailbiting:

• Optimistisk Optimistisk x 1
  2. IVFdrømmen Glad i forumet Tilgangsansvarlig JuniJubel2021

Hadde MASSE murringer i de dagene. Jeg testet positivt 3+4, og hadde skikkelig stikninger flere ganger daglig. Det minnet om menssmerter. Kom brått og forsvant like brått - hver gang :wtf: Ringte til sykehuset; men de sa at så lenge TR ikke kom, så var det bare positive tegn på at livmora jobbet :) For meg varte det ca fra 3+4 til 4+0. Har ikke hatt noen slike murringer de siste dagene, og idag er jeg 4+3 :dummy: Så jeg tenker ta det positivt så lenge du ikke begynner å blø :wacky:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Malins83 Flørter med forumet

Heilt normalt :) eg hadde også ein del murringer rundt når mens skulle komme og etterpå. Ta det som eit godt tegn ❤️

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Mich90 Flørter med forumet

Sniker fra april-gruppen:D Da jeg var gravid i uke 3 hadde jeg masse mensmurringer. Jeg fant ikke ut at jeg var gravid før uke 4+3, og trodde mensen skulle komme hvert øyeblikk. Hadde bind på meg hver dag 24/7 tilfelle mens kom. Det var så rart at mens aldri kom, for det pleier vanligvis ikke å være så mye mensmurringer så mange dager før mens skulle komme.
    Tenkte ikke på at det kunne være symptomer på graviditet, for det var ikke planlagt.

Er nå 13+0 og opplever fremdeles mensmurringer innimellom, men ikke like ofte som i starten:D Det er med andre ord helt normalt og du trenger ikke å bekymre deg.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. MollyMonroe Flørter med forumet

Vanlig med murringer rundt IKM. Hatt det med alle unga. Så sterkt at jeg tenkt at NÅ må det være blod i trusa, hver gang. :)

6. IVFdrømmen Glad i forumet Tilgangsansvarlig JuniJubel2021

Kjenner meg igjen i dette! Masse murringer dagene før, på IKM dato og etter. (Fra denne graviditeten)

7. Hello Elsker forumet JuniJubel2021

Fint å lese at flere kjenner på det samme.. Kjenner det av og på, ganske ofte. Likte setningen: "at livmoren jobber". Det gjorde meg litt tryggere :talk017

• Liker Liker x 1
  8. Junimor21 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Veldig mye murringer her også. Merkelig. Men det er vel som det er sagt tegn på at det foregår store ting inni oss!

9. Dahlia Gift med forumet JuniJubel2021 Sensommerbarna 2019

Masse murringer. Sånn kommer det til å være i 9 mnd fremover :D i alle fall var det sånn sist jeg var gravid.

Del denne siden