Murringer

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Flere som kjenner/kjente på murringer tidlig som meg? Er 3+5 i dag. Blir jo ekstra nervøs når det nærmer seg IKM :bored::nailbiting:
 
Hadde MASSE murringer i de dagene. Jeg testet positivt 3+4, og hadde skikkelig stikninger flere ganger daglig. Det minnet om menssmerter. Kom brått og forsvant like brått - hver gang :wtf: Ringte til sykehuset; men de sa at så lenge TR ikke kom, så var det bare positive tegn på at livmora jobbet :) For meg varte det ca fra 3+4 til 4+0. Har ikke hatt noen slike murringer de siste dagene, og idag er jeg 4+3 :dummy: Så jeg tenker ta det positivt så lenge du ikke begynner å blø :wacky:
 
Sniker fra april-gruppen:D Da jeg var gravid i uke 3 hadde jeg masse mensmurringer. Jeg fant ikke ut at jeg var gravid før uke 4+3, og trodde mensen skulle komme hvert øyeblikk. Hadde bind på meg hver dag 24/7 tilfelle mens kom. Det var så rart at mens aldri kom, for det pleier vanligvis ikke å være så mye mensmurringer så mange dager før mens skulle komme.
Tenkte ikke på at det kunne være symptomer på graviditet, for det var ikke planlagt.

Er nå 13+0 og opplever fremdeles mensmurringer innimellom, men ikke like ofte som i starten:D Det er med andre ord helt normalt og du trenger ikke å bekymre deg.
 
Vanlig med murringer rundt IKM. Hatt det med alle unga. Så sterkt at jeg tenkt at NÅ må det være blod i trusa, hver gang. :)
 
Fint å lese at flere kjenner på det samme.. Kjenner det av og på, ganske ofte. Likte setningen: "at livmoren jobber". Det gjorde meg litt tryggere :talk017
 
Veldig mye murringer her også. Merkelig. Men det er vel som det er sagt tegn på at det foregår store ting inni oss!
 
Flere som kjenner/kjente på murringer tidlig som meg? Er 3+5 i dag. Blir jo ekstra nervøs når det nærmer seg IKM :bored::nailbiting:
Masse murringer. Sånn kommer det til å være i 9 mnd fremover :D i alle fall var det sånn sist jeg var gravid.
 
Back
Topp