Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar..Murringer kan komme og gå hele svangerskapet. Stortsett holder det seg innenfor første trimester og mot slutten. De verste pleier gir seg i løpet av uke 5-6
Andpusten blir du pga økt blodvolum, også helt vanlig![]()
Takk for svar..
Kan ikke huske at det var slik ved første svangerskap,, men alle sv.skap er vel ulike så![]()
Hehe..ja det blir vel kanskje sånn jaDe sier såMen så glemmer man også...ihvertfall jeg. Hadde det ikke vært for dagbok så hadde jeg vært førstegangsgravid
![]()
Hehe..ja det blir vel kanskje sånn ja
Men du.,kanskje jeg kan spørre deg..jeg lagde nettopp min 'lilypie' over hvor langt jeg er i sv.skapet..
Jeg skrev inn termindato og da kom det frem at jeg er 3u og 5dg , og det stemmer ikke.. Er 4 + 1
Æså jeg måtte skrive inn en annen termindato for å få den til å stemme.. Måtte du også det?
uu, for et styr...jeg teller 40+2.. Det stemmer at jeg måtte endre på Bv appen også, hahaJa. Et svangerskap på lilypie har en lengde på 40+0, mens den på BV teller 40+3. Jeg har EL termin 6 september, mens på lilypie skrev jeg inn 3. september, da ble det riktig![]()
Jeg er 4+1 i dag og har fortsatt ektreme murringer (mens smerter aktig)..
Når begynner det å gå vekk?
Og forresten..er det flere som blir andpusten av det minste lille,, jeg puster tungt så fort jeg har gjort noe 'aktivt'