Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar..Murringer kan komme og gå hele svangerskapet. Stortsett holder det seg innenfor første trimester og mot slutten. De verste pleier gir seg i løpet av uke 5-6
Andpusten blir du pga økt blodvolum, også helt vanlig
Takk for svar..
Kan ikke huske at det var slik ved første svangerskap,, men alle sv.skap er vel ulike så
Hehe..ja det blir vel kanskje sånn jaDe sier så Men så glemmer man også...ihvertfall jeg. Hadde det ikke vært for dagbok så hadde jeg vært førstegangsgravid
Hehe..ja det blir vel kanskje sånn ja
Men du.,kanskje jeg kan spørre deg..jeg lagde nettopp min 'lilypie' over hvor langt jeg er i sv.skapet..
Jeg skrev inn termindato og da kom det frem at jeg er 3u og 5dg , og det stemmer ikke.. Er 4 + 1
Æså jeg måtte skrive inn en annen termindato for å få den til å stemme.. Måtte du også det?
uu, for et styr...jeg teller 40+2.. Det stemmer at jeg måtte endre på Bv appen også, hahaJa. Et svangerskap på lilypie har en lengde på 40+0, mens den på BV teller 40+3. Jeg har EL termin 6 september, mens på lilypie skrev jeg inn 3. september, da ble det riktig
Jeg er 4+1 i dag og har fortsatt ektreme murringer (mens smerter aktig)..
Når begynner det å gå vekk?
Og forresten..er det flere som blir andpusten av det minste lille,, jeg puster tungt så fort jeg har gjort noe 'aktivt'