Murringer

sira100

Betatt av forumet
Har dere mye murringer/strekkinger? Syns jeg har så lite selv... Bare av og til, tror ikke det er daglig heller. Er ca 9+1 i dag, og syntes selv det begynte å avta i uke sju... Bare lurer på hva som er normalt :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hmm. Har ikke kjent noe til nå. Forrige svangerskap hadde jeg hele tiden. Dette svangerskapet er så ulikt mitt forrige så er spent på hvordan resten blir altså.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har kjent et par ganger at det har strukket i magen. Da har jeg vært på huk o.l. og reist meg fort opp. Føles som litt gangsperr som varer noen sek. Ellers kjenner jeg ingenting.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har hatt en del.. Men husker fra tidligere at jeg ikke kjente noe særlig til det før jeg var nesten 4 mnd på vei.. Kanskje d kjennes tidligere nå side d er nr 3?

Jeg har myye flere ganger om dagen. Det gjør vont også, nesten litt mensenkramper men ingen blod heldigvis. Hadde ikke det sist..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Ikke noe vondt.. men, kjenner murringer nesten hele tiden. Så mye at det hender jeg er redd for at det er unormalt.. strekninger kjenner jeg en sjelden gang, om jeg f.eks. reiser meg litt for fort. Trøstet meg med at det aller meste er normalt når det gjelder symptomer i svangerskap :) er mellom 8 og 12 uker nå.

Jeg kjenner og murringer, som mensensmerter. Setter seg noen ganger skikkelig i korsryggen. Skikkelig ubehagelig!!

Jeg kjenner "stikkninger" når jeg hoster/nyser :P nede i høyre del av magen rett ved trusekanten.. Håper dette er normalt..

*første spire i månedskifte februar/mars*

Back
Topp