Samme her! Hadde masse murringer den første uken jeg visste jeg var gravid, hadde lyst til å ta smertestillende hver dag! Nå kommer det en dag innimellom, men da er det helst murringer i korsryggen.
Fra mobil.
Fra mobil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller somregel! men skjønner det jo vist det er veldig mye smerter! barnet kjenner jo mor sin stresse om hun har smerter. så da er det vell bedre å ta en paracet! alt med måte er det ikke det.. Men ALDRIG ta ibux , ibux er farlig for fosteret! brukt smertestillende med paracetamol? tror det heter det. Fks Paraceti hele svangerskapet med sønnen min tok jeg kun en halv paracet men da hadde jeg intense smerter......
åå hva er det?? aldrig hørt om.. slet veldig med hodepine ( migrene) forgie svangerskap mista også delevis synet ibland, tror det er øyne migrene det heter.... åå da hadde det vært godt med noe som hjelper, vis det skjer denne gangen også !Hvis jeg skal ta, tar jeg paracet ja. Men det skjer aldri. Har ihverfall ikke skjedd de 2 andre svangerskapene mine. Tar nesten ikke tabletter i hverdagen ellers heller. Bruker noe som heter migrenestift i panna hvis jeg har vondt i hodet f.eks.![]()
Sånn er det her også, mye mindre denne gangen. Leste et sted at det skyldes at man har allerede strekt livmora til nye høyder i første svangerskap, så derfor blir det ofte mindre smerter neste gang. Jeg satser på det! (Men har selvsagt tenkt tanken som degsånn hadde jeg det også guttungen! nå derimot er jeg bekymret fordi det ikke murrer noenting, vertfall ikke kjent noe enda. så mens du er bekymret for murringer er jeg bekymret for det motsattealt vi skal bekymre oss for altså
![]()
Ja, det tror jeg. Har så klart googla det ihjel fordi jeg hadde ikke noe sånn med første mann, 2.gangen hadde jeg en MA som ble oppdaget i uke 11 (gikk da på både Klexane og albyl-e, men ikke tegn til blod eller brunt), og nå er jeg gravid igjen og har hatt to bittesmå dråper med lysebrunt, så ikke noe har vært likt her. Ultralyd i overimorra, så da får jeg se om det er livSå godt å høre at du har en 2 åring selv om det murret fælt.
Jeg tar også albyl-e. Tror du det kan være årsaken til spottingen altså?
Skal ringe legen neste uke. Skulle si ifra ved positiv test for en prat/kontroll men var så sikker på at dette ikke kom til å gå så jeg har utsatt det. Ringer på mandag. Da er jeg 4+6 .
Sent from my iPhone using BV Forum