Murring

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Har de siste par dagene hatt litt murringer i magen, og litt støl følelse nedover i setemusklene og lysken. føler meg litt "stiv"i bekkenet også. Hadde endel murringer i mage og bekken i starten, og så ga det seg, men har kommet tilbake de siste dagene. Noen andre som merker dette? Blir jo bekymra jeg da...

Har de siste par dagene hatt litt murringer i magen, og litt støl følelse nedover i setemusklene og lysken. føler meg litt "stiv"i bekkenet også. Hadde endel murringer i mage og bekken i starten, og så ga det seg, men har kommet tilbake de siste dagene. Noen andre som merker dette? Blir jo bekymra jeg da...

Har hatt endel av d jeg kaller "stikkinger" hadde mye i uke 5 og 6 så gikk d over, men når jeg var på butikken i går kom d tilbake og varte noen timer er 9+3 nå... Hadde d slik i forrige svangerskap også, tenkte at jeg skulle være mindre bekymret dette svangerskapet siden d gikk bra sist, men blir like bekymret når jeg kjenner noe ubehagelig :( Vi får bare krysse fingrene for at ting er som de skal ;)

Last edited:
Viss det er i lysken så er det bekkenløsning! Noen får det kun bak, noen kun framme og noen begge! Det iler nedover beina!:/

Back
Topp