Murr, murr... Flere?

Etter helgens mye vinter er det lå helt stopp her. Prøver å nyte disse dagene, maset begynner sikkert igjen!




Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Her kjennes det ut som jeg har eggløsningssmerter/ mensen smerter store deler av døgnet. Sitter i ryggen. Baaah. Så mye en skulel gjort, så lite vilje...
 
Hvordan går det med murringen damer? I dag har ikke jeg kjent noe å det er rett og slett deilig! :)


Termin 16 Juli
 
Har mye av det på kveldstid og når jeg sitter for lenge f.eks i bilen. Har funnet ut at det er godt å skru på setevarmer så jeg har begynt med det ;)
I går dusjet jeg leeeeeeeeeenge - midt på natten også har jeg tatt i bruk badekaret flere ganger - noe jeg aldri gjør ellers... ;)
 
Jeg våknet av det jeg trodde var rier i natt. Var skikkelig vonde tak i ryggen og nederst i magen. Holdt på en stund. Så våkner jeg i fem tiden i dag og er sur fordi det ikke skjedde noe mer! Enten får disse falske riene holde helt opp eller så får de komme for fullt så det blir fødsel! Nå er jeg LEI!!

♡Termin 15 juli♡
 
Har gått med maserier i absolutt hele dag! Vondter i ryggen konstant!
Har spist noen paracet for å komme meg gjennom dagen men om det hjalp er heller diskutabelt...
Satt i dusjen i natt, fikk sove fra seks til syv også har det gått i ett i hele dag pga. samboeren har bursdag. Har kjørt rundt med setevarmeren på fullt i hele dag. :p
Venter bare på at det skal komme noen rier også. Kjenner igjen smerten i ryggen, den var grunnen til epiduralen sist..
 
Her har det så og si dabbet helt av nå. Guttungen presser en del da, men det er liksom det...


----------------------------
Termin 17. juli ❤
 
Har fortsatt murringer her. Skal tappe meg et bad og prøve å legge meg. Stikker noe sinnsykt nedentil her med jevne mellomrom også. Vondt... Nedpress til tusen. Skal vel ikke gå sånn her i 14 dager? :(
 
Har fortsatt murringer her. Skal tappe meg et bad og prøve å legge meg. Stikker noe sinnsykt nedentil her med jevne mellomrom også. Vondt... Nedpress til tusen. Skal vel ikke gå sånn her i 14 dager? :(

Hvordan går det med deg? I dag har jeg skikkelige murringer igjen, var nesten sikker på at noe var på gang før i dag men så dabbet det av men nå murrer det skikkelig altså men det fører nok ikke til noe som vanlig,, er jo en stund til termin enda så jeg regner ikke med å føde enda. :) var på kontroll i dag så nå er hodet festet også :)


Termin 16 Juli
 
Da er det faktisk så smått begynt å murre litt her også. Det er ikke all verden, bare som menssmerter, og det varer ikke så lenge. Men det blir jo spennende å se om det gjør sitt til at jeg kanskje slipper å gå over termin.
 
Har de siste dagene hatt noen sykt vonde stikninger.. :p maserier kansje? Ikkje godt å vite... E jo lenge t termin ennå :)
 
Hvordan går det med deg? I dag har jeg skikkelige murringer igjen, var nesten sikker på at noe var på gang før i dag men så dabbet det av men nå murrer det skikkelig altså men det fører nok ikke til noe som vanlig,, er jo en stund til termin enda så jeg regner ikke med å føde enda. :) var på kontroll i dag så nå er hodet festet også :)


Termin 16 Juli

Jo takk. Murringen er der så og si konstant! Bare venter på riene i grunn. Det er ordentlig ubehagelig. Prøver å gjøre normale ting som å handle, shoppe, møte venninner og rydde til tross for plagene. Bader halve natten og har varme mot ryggen så ofte jeg kan. Tar paracet når det er på sitt verste.
Hadde noe skikkelig nedpress flere ganger i dag også så jeg trodde nesten ''ballongen'' inni meg skulle sprekke :p Sånn føltes det. Forløpig ingenting som har skjedd.. *vente, vente*
 
Back
Topp