Murr, murr... Flere?

I natt håpet jeg neeeesten det skulle være noe på gang. Murret godt i hele går kveld. Kjente det i ryggen, menssmerter foran og masse kynnere... Skuffende, skuffende. :P
Første svangerskapet jeg merket sånt så gikk det over i rier... Kom ut snart baby!!!! ;)

Trodde også det var noe på gang i går kveld/natt. Har som eg skrev tidligere vært plaget med kynnere, mensmurringer og vondt i korsryggen, men i går fikk jeg også ganske vondt i lysken og i "fun boxen". Akkurat som det var en ball mellom bena liksom. Men jeg må vel bare snart innse at det er slik jeg skal gå frem til termin, for det utvikler seg aldri til noe mer liksom.

Termin 30 juli

Trodde også det var noe på gang i går kveld/natt. Har som eg skrev tidligere vært plaget med kynnere, mensmurringer og vondt i korsryggen, men i går fikk jeg også ganske vondt i lysken og i "fun boxen". Akkurat som det var en ball mellom bena liksom. Men jeg må vel bare snart innse at det er slik jeg skal gå frem til termin, for det utvikler seg aldri til noe mer liksom.

Termin 30 juli

Lov å håpe at det tar seg opp men du har jo et stykke igjen til termin...

Ja det er litt tidlig enda, men har vært til forberedt på fortidlig fødsel pga hjerteformet livmor. Men er jo ingen fasit på det. Jeg vil jo gjerne at han blir der en stund til. Men 5 dager med masrier gjør litt på både humør og form...

Termin 30 juli

Ja det er litt tidlig enda, men har vært til forberedt på fortidlig fødsel pga hjerteformet livmor. Men er jo ingen fasit på det. Jeg vil jo gjerne at han blir der en stund til. Men 5 dager med masrier gjør litt på både humør og form...

Termin 30 juli

Skjønner jeg godt...

Jeg blir litt frustrert for med meg har jeg merket litt på natten nå. Til og med våknet to ganger av det! :) Men det varer jo bare noen få minutter også er det over!:confused: Blir vel overtid på meg denne gangen da..

♡Termin 15 juli♡

Murrer litt. Kommer og går. Kvalme telles også? :)
Er jo lenge til jeg har termin enda da, men liker at det er små tegn, så blir jeg litt optimistisk på å slippe overtid.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Dere som har gjort dette før;

Kaldsvetter noe sykt i dag, har konstante kynnere enda jeg sitter rolig, murrer i mage og rygg og er kvalm.
Ville vanligvis ikke tenkt noe på det, men mini ligger stadigvekk helt feil vei, så lurer på om dere synes dette er grunn til å ringe føden? Er 36+0 i morgen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Så spennende! :)
Har ikke hatt mensmurringer ennå, men glad for det.
Lillesøster får komme når jordmor jeg vil ha er tilbake fra ferie! ;)

Du får oppdatere om det skjer noe mer! :)

Mens smerter kommer og går kjenner eg...

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Jeg hadde mine første murringer i frisørstolen idag :D er jo et håp om at jeg får hilse på brumle FØR august da :D

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Jeg har mange vonde tak i rygg (og marg) for tiden.
Har blitt nesten-lurt til å tro at noe har vært på gang 2-3 kvelder på rad nå.
Skikkelig mange tak om kvelden så her går det i lange kveldsbad for tiden og i tillegg nesten konstante kynnere, nedpress og mageproblemer... Mange tegn som har lurt meg inntil videre.
Venter og venter. ;)

Jeg har mange vonde tak i rygg (og marg) for tiden.
Har blitt nesten-lurt til å tro at noe har vært på gang 2-3 kvelder på rad nå.
Skikkelig mange tak om kvelden så her går det i lange kveldsbad for tiden og i tillegg nesten konstante kynnere, nedpress og mageproblemer... Mange tegn som har lurt meg inntil videre.
Venter og venter. ;)

Samme her!! I går ble jeg skikkelig lurt, kjempe kvalm, løs mage og tak i rygg og mage som kom på slaget hvert tiende minutt, ganske vondt. Vurderte nesten å ringe føden men bestemte meg for å vente å heller ringe om det tok seg opp.. Noe det ikke gjorde! Etter mange timer med vonde tak men samme styrke hele veien så dabbet det helt av.. Var nok sikkert bare maserier her. Men grådig irriterende.. Har skikkelig mens murringer gor tiden også. Skal vel gå slik i noen uker tenker jeg :)

Samme her!! I går ble jeg skikkelig lurt, kjempe kvalm, løs mage og tak i rygg og mage som kom på slaget hvert tiende minutt, ganske vondt. Vurderte nesten å ringe føden men bestemte meg for å vente å heller ringe om det tok seg opp.. Noe det ikke gjorde! Etter mange timer med vonde tak men samme styrke hele veien så dabbet det helt av.. Var nok sikkert bare maserier her. Men grådig irriterende.. Har skikkelig mens murringer gor tiden også. Skal vel gå slik i noen uker tenker jeg :)

Ja, det er jo desverre ikke vi som bestemmer når det skal begynne. ;)
Ser for meg at min fødsel starter med vannavgang denne gangen - har så sykt nedpress av og til så jeg nesten bare venter på at noe skal sprekke der nede. :P

Ja, det er jo desverre ikke vi som bestemmer når det skal begynne. ;)
Ser for meg at min fødsel starter med vannavgang denne gangen - har så sykt nedpress av og til så jeg nesten bare venter på at noe skal sprekke der nede. :P

Hehe samme her.. Enkelte ganger har jeg følt at NÅ sprekker det Hehe men nei.. :p blir spennende å se når det virkelig blir noe action.. :) gru gleder meg! Veldig klar for å få det overstått men så kjenner jeg på en liten frykt også innimellom ;) men den forsvinner nok når det er i gang!! Vi får smøre oss med tålmodighet ;)

Jeg kjenner bare ta magen blir hard ofte og av og til nedpress og stikk i dåsa.
Kommer vel til å som med første her nå og blir satt i gang på overtid......
Dere har jo så mye mer action enn meg og termin senere :confused:

Jeg kjenner bare ta magen blir hard ofte og av og til nedpress og stikk i dåsa.
Kommer vel til å som med første her nå og blir satt i gang på overtid......
Dere har jo så mye mer action enn meg og termin senere :confused:

Ja, det er noen lure babyer vi har. Som førstegangsfødende hadde jeg ingen kroppslige tegn bortsett fra kynnerne så det er derfor jeg undrer meg så mye ''skal det begynne nå?''. Men for alt vi vet er det plutselig deg det går hos først ;)
Ikke godt å si. Jeg stresser noe enormt mye her hjemme så samboeren er bråsikker på at vi kommer til å føde før termin - men vi får se da. Vil ikke håpe for mye heller selv om jeg ikke akkurat er god til å legge skjul på at jeg vil bliiiiiiiiii ferdig!...
Mensterminen min er den 10 og første gang begynte det på den så jeg håper senest på den 10 egentlig. :P

Ja, det er noen lure babyer vi har. Som førstegangsfødende hadde jeg ingen kroppslige tegn bortsett fra kynnerne så det er derfor jeg undrer meg så mye ''skal det begynne nå?''. Men for alt vi vet er det plutselig deg det går hos først ;)
Ikke godt å si. Jeg stresser noe enormt mye her hjemme så samboeren er bråsikker på at vi kommer til å føde før termin - men vi får se da. Vil ikke håpe for mye heller selv om jeg ikke akkurat er god til å legge skjul på at jeg vil bliiiiiiiiii ferdig!...
Mensterminen min er den 10 og første gang begynte det på den så jeg håper senest på den 10 egentlig. :p
Jeg hadde ikke noe særlig med tegn før jentene mine jeg heller.
Og de sier jo tredje er en luring.....
Men jeg er ikke så lei enda, han kan godt vente til etter 1 juli, og aller helst ikke treffe på den 3 eller 4. Helst kan han komme den 5 juli :) Og med termin den 10 så er jo det perfekt ;)
Hihi, jeg er vanskelig også ser du.

Back
Topp