Murr, murr... Flere?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Siden i går har jeg hatt utrolig mye av denne ''mensmurrende'' følelsen!
Begynte i går kveld i 22 tiden på nattevakt, kom og gikk til frem til 01 tiden også våknet jeg klokka 5 igjen av det. Ble nesten lurt til å tro noe var på gang men det dabbet så klart av litt igjen. Kom så tilbake i 08 tiden og varte en times tid.

Spennende. :)
Noe skjer der nede i alle fall - og godt er det! ;)
Flere som har det sånn? :)
Hva tror dere? Er det modning?

Jeg har hatt det ganske likt de siste 2 dagene med litt ekstra tak i korsryggen. Er nok modning ja, men slik jeg har forstått det ut fra andres erfaringer på området kan dette vare alt fra noen uker til mnd før fødsel :(

Trodde nesten noe var på gang i natt jeg også, men ble bare lurt..... Er rimelig øm "down under" i dag.....

Jeg har hatt det ganske likt de siste 2 dagene med litt ekstra tak i korsryggen. Er nok modning ja, men slik jeg har forstått det ut fra andres erfaringer på området kan dette vare alt fra noen uker til mnd før fødsel :(

Trodde nesten noe var på gang i natt jeg også, men ble bare lurt..... Er rimelig øm "down under" i dag.....

Hmmf... Ikke mist motet. Man får ta det som et godt tegn om ikke annet. ;)

Ja vi får gjøre det :) Er jo uansett litt tidlig for min del, men er bare så lei av å ha vondt...

Termin 30 juli

Rimelig øm "down under"!! Haha :) fantastisk beskrivelse! Kjenner meg så godt igjen :) har mensmurringer jeg også,både i magen og korsryggen-hatt det flere uker.. Men kjennes ut som om murringene og vondtene "beveger" seg mer og mer nedover-så kanskje det er modning ja? :)

Termin 26.juli med guttene mine :)

Jeg var sikker på at noe var på gang i går kveld jeg.. :p Hadde tak i ryggen og magen som kom hvert 20 min ca i fra kl 16:00 til kl 01:15 men de tok seg ikke opp for å så dabbe helt av. Snakk om å bli lurt.. det blir nok sikkert et par slike runder hvor vi blir lurt kan jeg tenke meg. Venninnen min som nettopp fikk en liten en hadde det slik i 1 mnd før hun fødte. styles/default/xenforo/hmh.gif Men det er jo iallefall tegn på at kroppen jobber. Vi får bare fortsette å ruge så kommer de nok når de er klar. :D Jeg hadde håpet på å blitt positivt overrasket denne gangen av at hun gjerne kom litt tidligere men med min flaks så følger hun i storesøsters fotspor å kommer 2 uker over termin! :P

Ja vi får gjøre det :) Er jo uansett litt tidlig for min del, men er bare så lei av å ha vondt...

Termin 30 juli

Forstår jeg godt. Drittlei hele svangerskapet selv skal jeg være ærlig :P Desverre... Er så mange plager - heldigvis ingen kjempe store men jeg føler det går utover alle rundt meg hele tiden. Klarer ikke kose meg, har ikke tid til å slappe av selv om jeg ''burde''.. Baaah... Håper lyset i tunnelen kommer snart. ;)

• Liker
Reactions: jb
Jeg var sikker på at noe var på gang i går kveld jeg.. :p Hadde tak i ryggen og magen som kom hvert 20 min ca i fra kl 16:00 til kl 01:15 men de tok seg ikke opp for å så dabbe helt av. Snakk om å bli lurt.. det blir nok sikkert et par slike runder hvor vi blir lurt kan jeg tenke meg. Venninnen min som nettopp fikk en liten en hadde det slik i 1 mnd før hun fødte. styles/default/xenforo/hmh.gif Men det er jo iallefall tegn på at kroppen jobber. Vi får bare fortsette å ruge så kommer de nok når de er klar. :D Jeg hadde håpet på å blitt positivt overrasket denne gangen av at hun gjerne kom litt tidligere men med min flaks så følger hun i storesøsters fotspor å kommer 2 uker over termin! :p

Ja, blir spennende å se. Det var jo med disse murringene min første fødsel startet men akk.. Alle fødsler er forskjellig så vi får se da. ;)
2 uker over termin.. Akk.. Innen den tid tror jeg at jeg hadde kastet meg utenfor en bro :P
Håper min kommer før...!

Ja, blir spennende å se. Det var jo med disse murringene min første fødsel startet men akk.. Alle fødsler er forskjellig så vi får se da. ;)
2 uker over termin.. Akk.. Innen den tid tror jeg at jeg hadde kastet meg utenfor en bro :p
Håper min kommer før...!

hehehe... jeg var IKKE god å ha med å gjøre 2 uker på overtid skal jeg love deg. Gubben grøsser og ler samtidig når han tenker tilbake igjen på det. hihi..
Jeg håper virkelig min også komme før denne gangen! Snuppa i magen kan godt komme nå for min del!! hehe.. :D

Har murret godt i hele dag, også i korsryggen og går gjerne over i kynnere. Tok seg spesielt opp etter en kosestund med mannen... Kjenner jeg blir litt stresset egentlig! Vi er ikke i nærheten av å være ferdig med oppussing som MÅ gjøres. Men det trenger vel ikke å bety at det er nært forestående, eller? :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Sniker fra juni, her har jeg hatt slike murringer med gevne mellomrom i mange uker. Og har termin i dag med baby fremdeles i magen, så nej det trenger ikke bli til noe, men for noen gjør det jo det og:p

Jente 2008
Gutt 2010
Temin 16 juni:)

Her har det murret i et par uker nå. Nå gjør det vondt i korsrygg og lysken også, men det er så uregelmessig som det kan få bli

Tar det som positive tegn at kroppen forbereder seg, jeg :) Vil jo holde på han en uke til så jeg er 37 i hvertfall :)

Det verste er guttungen selv egentlig. Han gnukket og gnir og vrir seg voldsomt hele dagen. Det er fryktelig ubehagelig. Heldigvis holder han seg rolig om natta :) Har et håp om at han har samme "mønster" på utsiden :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Her er det fortsatt ikke så mye som skjer. Har MYE harde kynnere, men that's it liksom. Venter på disse berømte menssmertene for da vet jeg med sikkerhet at det skjer noe der inne :p Men vil gjerne at hun blir der inne til fullgåtte 37 uker da :) Jeg var spent på hvordan det var med deg PuseBebi. Tenkte kanskje det var skjedd saker og ting hos deg nå ;)

♡Termin 15 juli♡

Her er det fortsatt ikke så mye som skjer. Har MYE harde kynnere, men that's it liksom. Venter på disse berømte menssmertene for da vet jeg med sikkerhet at det skjer noe der inne :p Men vil gjerne at hun blir der inne til fullgåtte 37 uker da :) Jeg var spent på hvordan det var med deg PuseBebi. Tenkte kanskje det var skjedd saker og ting hos deg nå ;)

♡Termin 15 juli♡
Å neida :) Med min flaks går jeg vel tatt slik til termin og vel så det ;)

Termin 17. juli ❤

Her murrer det godt i korsryggen i dag og jeg våknet med kvalme i dag tidlig som ikke gir seg. Sier som flere andre her at jeg er glad for de smertene som kommer for da jobber kroppen iallefall :)

Jeg tilhører ikke her, men ville bare si at jeg hadde murringer i flere uker på mitt andre barn i de siste måndene av mitt graviditet. Plutselig 2 uker før termin gikk vannet uten å ha smerter, da jeg dro til sykehus begynte jeg å få smerter som lignet på menssmerter. Jordmor undersøkte meg og da var det 8!!!!! Cm åpning og etter 1 time var min prisesse ute. Lykke til alle sammen

Hos meg murrer det mest om kvelden/natta. Blir nesten skuffa når jeg står opp og ikke merker så mye. Vanlig kanskje?

Termin 17. juli ❤

Back
Topp