Mummi-bleier anyone?

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Noen som har prøvd de Mummi-bleiene de selger på rema? Noe gode? Småtten elsker mummi, så tenker de hadde vært poppis :)

Ja, de er ganske tørre og stive. Har sluttet å kjøpe de. Libero up & go er av en helt annen kvalitet med mye bedre passform. :) Men det er jo bare å prøve. Koster 38 kr eller sånn.

Stive bleier er dritt. Komfort er viktigere enn mummi-motiv :)

Helt greie, men de er veldig brede foran. Brede bak også da, så praktisk mtp lekasje da. Men de er veldig "papiraktig". Men ikke noe stivere og tykkere enn libero.

Enig med de over, veldig stive. De lakk hos oss. Begge ungene tissa igjennom med de bleiene.

Her bruker vi pampers - alt annet er hardt,tykt og stivt for meg :p
Vi har brukt pampers og libero, fornøyd med begge, men pampers er helt klart min favoritt pga at de er så myke. Pampers begynte plutselig å lekke her, så vi har hatt en pause, men nå prøver vi igjen.

Av de vi har brukt, både såkalte billigmerker og av de dyrere er mummibleiene de han får minst (tilnærmet ikke noe) utslett av og som holder best ift lekkasje. Synes ikke de er stivere enn andre. Så her bruker vi stort sett dem.

Her bruker vi pampers - alt annet er hardt,tykt og stivt for meg :p
Samme her. Syns libero går greit i nøden, men alle disse billigbleiene er jo forferdelig stive og harde! O.o

Jo, men de lakk som en sil :p
Ja, det kan godt være, har noe med å finne rette passformen til sitt barn :) men du må da syns de var mykere enn rema sine?

Nå prøvde jeg de kun en gang når ho var veldig liten, begynte ikke å bruke rema bleiene før nå nylig, så har ikje hatt de ved siden av hverandre og sammenlignet. Men kan ikke huske at jeg synes at pampers var noe spesielt myk, syns remableiene er veldig myke jeg :)

Samme her. Syns libero går greit i nøden, men alle disse billigbleiene er jo forferdelig stive og harde! O.o
Libero var ok som nyfødt, etter det så synes jeg ikke det er sååå stor forskjell på de og billigbleier i stivheten. Litt tynnere kanskje.

Her bruker vi coop eller rema bleiene. Pampers får hun forferdelig utslett av, både bleier og våtservietter.

Libero var ok som nyfødt, etter det så synes jeg ikke det er sååå stor forskjell på de og billigbleier i stivheten. Litt tynnere kanskje.
Ja, de er tynnere og blir ikke like klumpete som billigbleiene når det kommer tiss i.

Back
Topp