Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes de er mye stivere en Libero.Helt greie, men de er veldig brede foran. Brede bak også da, så praktisk mtp lekasje da. Men de er veldig "papiraktig". Men ikke noe stivere og tykkere enn libero.
Her bruker vi pampers - alt annet er hardt,tykt og stivt for megSynes de er mye stivere en Libero.![]()
Vi har brukt pampers og libero, fornøyd med begge, men pampers er helt klart min favoritt pga at de er så myke. Pampers begynte plutselig å lekke her, så vi har hatt en pause, men nå prøver vi igjen.Her bruker vi pampers - alt annet er hardt,tykt og stivt for meg![]()
Samme her. Syns libero går greit i nøden, men alle disse billigbleiene er jo forferdelig stive og harde!Her bruker vi pampers - alt annet er hardt,tykt og stivt for meg![]()
Syns rema bleiene er mykere enn noen andre jegSamme her. Syns libero går greit i nøden, men alle disse billigbleiene er jo forferdelig stive og harde!![]()
Da kan du umulig ha prøvd pampers?Syns rema bleiene er mykere enn noen andre jegikke prøvd mummi da
![]()
Ja, det kan godt være, har noe med å finne rette passformen til sitt barnJo, men de lakk som en sil![]()
Libero var ok som nyfødt, etter det så synes jeg ikke det er sååå stor forskjell på de og billigbleier i stivheten. Litt tynnere kanskje.Samme her. Syns libero går greit i nøden, men alle disse billigbleiene er jo forferdelig stive og harde!![]()
Ja, de er tynnere og blir ikke like klumpete som billigbleiene når det kommer tiss i.Libero var ok som nyfødt, etter det så synes jeg ikke det er sååå stor forskjell på de og billigbleier i stivheten. Litt tynnere kanskje.
Her fikk hun sopp av coop sine!Her bruker vi coop eller rema bleiene. Pampers får hun forferdelig utslett av, både bleier og våtservietter.