Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal få i deg nok vitaminer gjennom et riktig og variert kosthold! Hva tror du de gjorde i gamle dager når sånt no ikke fantes!? Det ble født barn da også! Så jeg er uenig at vitamintilskudd liksom skal være svare på alt! Mange som sier at helsekost faktisk kan være farlig i mange sammenhengern! Og, hva tror du- det er også en måte for dem å selge enda mer og tjene massevis av spenn når den liksom er spesiallaget for gravide, også vi som er så redde for alt mulig! Smart spør du meg!
He he, godt å vite at noen tror på det helsekost produsentene sier! Akkurat derfor de tjener så mye penger! På sånne som deg! Men vet du, det ble unger før også! Vet ikke helt hvor du får alt dette fra jeg, men snakk med legen din så får du vite sannheten! Spis sunt så slipper du å proppene kroppen din full av vitaminer som du ikke trenger! Løkke telhaha, da har du misforstått for jeg har aldri sagt det er svaret på alt. Men det er posjonerte doser for dagelig inntak. Hvis du er en kløpper på hoderegning så er det vel ikke noe problem for deg. Kjør på! Det er nemlig ikke jeg
Hvis vi skal være helt realistiske er vel situasjonen kanskje LITT forandret siden gamle dager som du peker til.
Mindre mosjon, dårligere kost, utsatt for mer forurensning og mye annet, som du vet. Så jeg føler det er viktig med vitaminer som subliment! Syntes ikke det er dyrt. Syntes det er kjempe kjekt og flott med de pakkene! Slik tjener de jo på alt. Ring er laget til behov
He he, godt å vite at noen tror på det helsekost produsentene sier! Akkurat derfor de tjener så mye penger! På sånne som deg! Men vet du, det ble unger før også! Vet ikke helt hvor du får alt dette fra jeg, men snakk med legen din så får du vite sannheten! Spis sunt så slipper du å proppene kroppen din full av vitaminer som du ikke trenger! Løkke tel
Det er nok mye "unødvendig" vi kjøper kun fordi det står gravid på det.. Holder med vanlige vitaminerDet der vitamin greier til gravide føler jeg er skikkelig salgs triks! Det er jo hinsides dyrt og vanskelig greier å svelge! Jeg bruker en skje med biovit og tar tran! Mye billigere og bedre syns nå jeg! Det skulle vel egentlig holde å bare ta tran strengt tatt!
Du skal få i deg nok vitaminer gjennom et riktig og variert kosthold! Hva tror du de gjorde i gamle dager når sånt no ikke fantes!? Det ble født barn da også! Så jeg er uenig at vitamintilskudd liksom skal være svare på alt! Mange som sier at helsekost faktisk kan være farlig i mange sammenhengern! Og, hva tror du- det er også en måte for dem å selge enda mer og tjene massevis av spenn når den liksom er spesiallaget for gravide, også vi som er så redde for alt mulig! Smart spør du meg!
Jeg tar flere kopper kaffe, halve riktignok, men jeg må ha det så lenge man ikke bøtter innpå går det braTar tran hver dag, sluttet med folat da glassetvar tomt. Spiser frukt, grønnsaker og får i meg korn- og melkeprodukter hver dag. Så varierer jeg med fisk (laks, torsk sei) og ulike typer kjøtt til middag resten av uken. Har i allefall fisk 2 dager i uken (Men så synder jeg med en kopp kaffe eller 2 glass cola om dagen, syns det er det eneste som hjelper mot kvalmen!)
Det er godt å vite at vi er flere som trenger detJeg tar flere kopper kaffe, halve riktignok, men jeg må ha det så lenge man ikke bøtter innpå går det bra
Hmm...eg ser ikkje heilt ka som er gale her...Fint at folk diskuterer, men oppretthold en voksen tone, takk!