Mulig xu - svangerskap utenfor livmor

Kjære vene! Jeg krysser fingrene for at dette vil gå bra for dere og at dette ikke ender i noe trist [emoji173] hold oss oppdatert! Tenk om det er tvillinger da! [emoji7]

Å herregud, ja, tenk om det er tvillinger! Kjæresten min får helt noia. Hehehe, men vi skal få til det også! :rolleyes::Heartred
 
Hvordan går det med deg?[emoji173]

Takk som spør snille du. Det går ikke noe særlig.. Var på sjekk på sykehuset i går. hCG har steget «adekvat», men utviklinga på fosteret/embryo er «ikke normal». For meg så det ut som at det var en uke forsinka. Legen sa det var litt bevegelse der (mulig hjerte). Må tilbake neste torsdag også. Men det er mest sannsynlig inne i livmora. Så det er jo bra.
 
Limabø, hvordan går det med deg??:Heartred

Åj, får ikke alltid med meg oppdateringer jeg. Dukker bare opp varsel noen ganger... Hm.. Det er så hyggelig at du spør :Heartred

Var på sjekk i går, HCG har steget «adekvat», men foster/embryo er ikke stort nok i forhold til hvor langt jeg er på vei. Skal tilbake neste torsdag. Kjenner at jeg bare er så lei meg, det ødelegger dagen min egentlig. I går var jeg bare apatisk frem til jeg fikk sovet et par timer etter legetimen. Skikkelig guffent, men ble så «typisk at dette skjer meg, nå har jeg hatt nok motstand i livet». Når vi blir gravide neste gang og jeg begynner å bli bekymra skal jeg ikke dra til legen før jeg har kommer 10 uker på vei. Ikke noe vits i å ødlegge seg selv med all denne ventinga og leger som sier «det er ikke normalt, men du må bare vente»... Aff! Dagens klaging..:sorry:
 
Huff du er tapper! Håper på gode nyheter utover da[emoji173]️
 
Du er tapper. En blir bekymret og vil jo sjekke. Hadde gjort det samme som deg. Masse lykke til, krysser for at spiren sitter og det ordner seg❤️
 
Back
Topp