Takk!Så godt å høre at det gikk så bra, om man kan si det om en sånn situasjon. Håper neste mageboer blir boende til termin hos deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Så godt å høre at det gikk så bra, om man kan si det om en sånn situasjon. Håper neste mageboer blir boende til termin hos deg![]()
Så godt å høre at du er gravid på nyttHei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!
Jeg er i uke 9 nå og henger derfor med september-gjengen![]()

Gratulerer så myeHei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!
Gratulerer så masse!!Hei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!
GratulererHei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!
Ååå gratulerer!Hei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!

Så utrolig god nyhet! Gratulerer så myeHei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!
Masse lykke til!Så hyggelig å lese! GratulererHei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!