Takk!Så godt å høre at det gikk så bra, om man kan si det om en sånn situasjon. Håper neste mageboer blir boende til termin hos deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Så godt å høre at det gikk så bra, om man kan si det om en sånn situasjon. Håper neste mageboer blir boende til termin hos deg
Så godt å høre at du er gravid på nyttHei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!
Jeg er i uke 9 nå og henger derfor med september-gjengen
Gratulerer så myeHei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!
Gratulerer så masse!!Hei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!
GratulererHei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!
Ååå gratulerer!Hei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!
Så utrolig god nyhet! Gratulerer så mye Masse lykke til!Hei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!
Så hyggelig å lese! GratulererHei alle i mai-gruppa! Ville bare si hei! Og at selv om mitt mai-barn endte i MA så er jeg nå gravid på nytt - og har vært på ultralyd og sett et lite bankende hjerte!