Mulig MA

Da fikk jeg ‘endelig’ bekreftet at det faktisk er en MA som jeg går rundt og bærer på. Fosteranlegget har ikke vokst noe siden sist ultralyd for en uke siden og det var ingen hjertelyd. Så da er jeg henvist til sykehuset for abort på torsdag.

Så takk for meg, fine termingruppa! Jeg har satt stor pris på all omtanken og støtten de siste to ukene med bekymring og uro.
Det var trist å høre :sorry: Ønsker deg alt godt fremover❤️
 
Da fikk jeg ‘endelig’ bekreftet at det faktisk er en MA som jeg går rundt og bærer på. Fosteranlegget har ikke vokst noe siden sist ultralyd for en uke siden og det var ingen hjertelyd. Så da er jeg henvist til sykehuset for abort på torsdag.

Så takk for meg, fine termingruppa! Jeg har satt stor pris på all omtanken og støtten de siste to ukene med bekymring og uro.
Så trist å høre :( Ta godt vare på deg selv
 
Da fikk jeg ‘endelig’ bekreftet at det faktisk er en MA som jeg går rundt og bærer på. Fosteranlegget har ikke vokst noe siden sist ultralyd for en uke siden og det var ingen hjertelyd. Så da er jeg henvist til sykehuset for abort på torsdag.

Så takk for meg, fine termingruppa! Jeg har satt stor pris på all omtanken og støtten de siste to ukene med bekymring og uro.
Så vondt å høre, kjære deg. Selv om man er litt forberedt er det så vondt å få det endelig bekreftet :Heartred:(

Ønsker deg lykke til med aborten, håper de gir deg bra med smertelindring :Heartred
 
Så vondt å høre, kjære deg. Selv om man er litt forberedt er det så vondt å få det endelig bekreftet :Heartred:(

Ønsker deg lykke til med aborten, håper de gir deg bra med smertelindring :Heartred
Takk, kjære deg! ❤️ Det håper jeg også.
 
Så leit å høre! Håper det går bra med deg, forholdene tatt i betraktning.

Lykke til fremover ❤
 
Jeg skal på ny kontroll i morgen. Gruer meg veldig. Det føles som om uansett hvilket svar jeg får, så blir det fælt. Mest sannsynlig får jeg bekreftet at det ikke er noe liv og så må jeg gjøre en medisinsk abort. Hvis ikke så får jeg vite at det er liv, men må følges med på. Og i så fall kommer jeg til å være akkurat like nervøs fram til neste kontroll. Huff…
Hvordan går det med deg nå? ❤️
 
Hvordan går det med deg nå? ❤️
Fikk bekreftet at det var MA på tirsdag og i dag var jeg på sykehuset og fikk mifegyn som er en slags forberedelsespille til selve abortpillene som jeg skal ta på lørdag. Gruer meg en god del, siden jeg har hørt og lest om flere som opplever aborten som veldig vond. Men det viktigste er egentlig at det virker som det skal slik at jeg kan bli ferdig med dette lille marerittet.
 
Fikk bekreftet at det var MA på tirsdag og i dag var jeg på sykehuset og fikk mifegyn som er en slags forberedelsespille til selve abortpillene som jeg skal ta på lørdag. Gruer meg en god del, siden jeg har hørt og lest om flere som opplever aborten som veldig vond. Men det viktigste er egentlig at det virker som det skal slik at jeg kan bli ferdig med dette lille marerittet.
Får vondt i meg for deg Var på sylehuset i dag. Tom fostersekk men hcg på 7400. De lurer på om jeg kan være gravid utenfor livmoren. Må tilbake på lørdag. Sender styrkeklem til deg ❤️
 
Får vondt i meg for deg Var på sylehuset i dag. Tom fostersekk men hcg på 7400. De lurer på om jeg kan være gravid utenfor livmoren. Må tilbake på lørdag. Sender styrkeklem til deg ❤️
Å, huff! Håper det ikke er det…! Det har jeg hatt og det var virkelig ikke gøy… Den gangen var jeg på sikkert 5 ultralyder med er par dager i mellom og så sa de til slutt at jeg skulle komme tilbake om en uke. Stor feil- egglederen min sprakk i mellomtiden. Så hvis de mistenker ex.u. - pass på at du blir sjekket hyppig så de kan se det før den eventuelt sprekker. Masse lykke til og klem tilbake! ❤️❤️
 
Da er jeg i gang med aborten. Fikk mifegyn forberedelsespille på sykehuset på torsdag og nå har jeg tatt cytotec, smertestillende og kvalmestillende, og lagt meg til rette på sofaen- klar for en herlig dag…
Mange styrkeklemmer til deg! Var igjennom det samme i mars, så vet veldig godt hvordan det er. Håper det går bra, og at du snart sitter med en ny spire :Heartred
 
Da er jeg i gang med aborten. Fikk mifegyn forberedelsespille på sykehuset på torsdag og nå har jeg tatt cytotec, smertestillende og kvalmestillende, og lagt meg til rette på sofaen- klar for en herlig dag…
Huff, har vært gjennom dette selv :/ Masse lykke til!
Masse styrkeklemmer!
 
Da er jeg i gang med aborten. Fikk mifegyn forberedelsespille på sykehuset på torsdag og nå har jeg tatt cytotec, smertestillende og kvalmestillende, og lagt meg til rette på sofaen- klar for en herlig dag…
Uff, har vært gjennom det samme jeg også, sender en klem og gode tanker din vei. Håper det går så fort og greit som mulig :Heartred
 
Da er jeg i gang med aborten. Fikk mifegyn forberedelsespille på sykehuset på torsdag og nå har jeg tatt cytotec, smertestillende og kvalmestillende, og lagt meg til rette på sofaen- klar for en herlig dag…
Stor klem til deg ❤️❤️
 
Da er jeg i gang med aborten. Fikk mifegyn forberedelsespille på sykehuset på torsdag og nå har jeg tatt cytotec, smertestillende og kvalmestillende, og lagt meg til rette på sofaen- klar for en herlig dag…
Sender en god klem ❤️ Hvordan har det gått idag?
 
Det gikk bedre enn jeg fryktet.

Kl 09.30 tok jeg alle tablettene og 2 timer senere begynte det å gjøre vondt. Først som vanlig mensen-murringer og så tok det seg litt opp og jeg følte meg litt kvalm. Så fra sånn ca 12.30 til 14.30 lå jeg i senga med varmepute på magen og bøtte klar i tilfelle jeg måtte kaste opp. Men det gjorde jeg ikke, og smertene ble heller ikke sterkere enn at jeg kunne prate med mannen min hele veien. Jeg gikk på do mange ganger og da kom det ut en del blod og greier.

Og allerede kl. 15 avtok smertene til vanlig mensen-nivå. Og etter det har jeg bare vært litt slappere og litt mer ør i hodet enn jeg pleier med vanlig mensen.

Jeg er så lettet! Jeg føler at at jeg har vært veldig heldig som har hatt en såpass grei og ukomplisert opplevelse. Nå krysser jeg bare fingrene for at det har hatt full effekt og at jeg kan gå videre i livet og kanskje- forhåpentligvis- bli gravid igjen en gang❤️
 
Så godt å høre at det gikk så bra, om man kan si det om en sånn situasjon. Håper neste mageboer blir boende til termin hos deg :Heartred
 
Back
Topp