Ja, d va visst mye å jøre hær idag. Blodtrykke mitt va lavere no faktisk etter æ hadde fått slappa skikkelig av idag, så d e jo bra bare frykte for at æ må reise hjem ijæn i mårn da. 4 tima reisa vei, så e liksom ikke nokka gøy å bli kasta frem å tilbake som en sprettball... Vi får krysse fingran at æ blir setta i gang i mårn, så vi får lillegutt i arman vårres!
Så spennanes at rien har tatt sæ opp. Håpe d blir bebis på dæ i natt da svigermor e me mæ, men ho får jo ikke være på sykehuse om natta men ho kommer tilbake i mårn tidlig, å viss æ blir setta i gang kommer kjæresten og i mårn
Her gav riene seg akkurat når jeg skulle sove.. Typisk! Vi har 3,5 times reisevei til sykehuset hjemmefra så jeg får ikke lov til å reise hjem. Håper de setter deg i gang i dag så du slipper å vente mer Jeg skal ha ballongen inne til 13.30 og etter det blir det vel enten piller eller forsøk på å ta vannet. Tydelig mange som føder for tiden for på avdelingen her har det vært full fart hele natta. Og nå ligger jeg og hører på ei som jeg, for hennes skyld, håper får noe smertestillende snart. Sier til meg selv at jeg ikke skal skrike sånn men om det er realistisk vil tiden vise hehe
Trodde jeg hadde feber i dag men temperaturen var under 37 så jordmor mente at jeg føler meg så varm fordi kroppen jobber. Krysser fingrene for det. Prøver å slappe av så mye som mulig for jeg føler meg generelt uvel i dag :-/
Krysser fingrene for at du blir skikkelig godt ivaretatt i dag lykke til!!