Ja, d va visst mye å jøre hær idag. Blodtrykke mitt va lavere no faktisk etter æ hadde fått slappa skikkelig av idag, så d e jo brabare frykte for at æ må reise hjem ijæn i mårn da. 4 tima reisa vei, så e liksom ikke nokka gøy å bli kasta frem å tilbake som en sprettball... Vi får krysse fingran at æ blir setta i gang i mårn, så vi får lillegutt i arman vårres!
Så spennanes at rien har tatt sæ opp. Håpe d blir bebis på dæ i natt dasvigermor e me mæ, men ho får jo ikke være på sykehuse om natta
men ho kommer tilbake i mårn tidlig, å viss æ blir setta i gang kommer kjæresten og i mårn
![]()
Her gav riene seg akkurat når jeg skulle sove.. Typisk! Vi har 3,5 times reisevei til sykehuset hjemmefra så jeg får ikke lov til å reise hjem. Håper de setter deg i gang i dag så du slipper å vente mer
Trodde jeg hadde feber i dag men temperaturen var under 37 så jordmor mente at jeg føler meg så varm fordi kroppen jobber. Krysser fingrene for det. Prøver å slappe av så mye som mulig for jeg føler meg generelt uvel i dag :-/
Krysser fingrene for at du blir skikkelig godt ivaretatt i dag