Ønskebarnhjerte
Glad i forumet
Imorgen skal vi komme i gang med sanering av de to andre barna som har påvist mrsa også. Vet ikke helt hvordan jeg skal få skylt munnen til 5-åringen med Corsodyl.. Blir et mas med all vaskingen og dusjing og skifting av sengetøy, men sånn må det bli så jeg slipper å bli smittet igjen! Prøve nr 2 kom også tilbake negativ masse lykke til videre i svangerskapet til deg! Har de sagt noe om hvordan det blir med fødsel og mrsa forresten?
Krysser fingrene for at du klarer å holde deg negativ! Og at barna blir negative også!
Det er et mas, ingen tvil om det! Fryktelig slitsomt syntes jeg, og vi var "bare" to i vår husstand. Men det viste seg jo at min mor og lillebror (en annen husstand) og min søster og hennes kompis (enda en annen husstand) også var positiv. Dette var i januar, kun noen av oss er kvitt det og det er betegnet av legen her som en "ekstra aggressiv smitte". Men jeg lar det ikke gå inn på meg noe særlig.
Har god håndhygiene, holder meg litt unna folk hvis jeg hoster og nyser, men ellers lever jeg helt normalt!
Jeg prøvde å spørre på sykehuset sist jeg var der angående veien videre ift mrsa. Men hun gynekonologen jeg var til visste veldig lite.
Nå har jeg tidligere hart flere spontanaborter, siste i uke 12, så jeg venter til jeg har passert den tid og har vært på kontroll før jeg stresser med veien videre
8+3 i dag