Liker nynorsken din men npr det er den konservative blir det litt mye.hahaha ;D eg kan begynne å prate normalt igjen. Eller dialekt som dei kalla det på fb, og nynorsk og dialekt var oppe til vurdering å ikkje vere lov.... såehahahaha
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker nynorsken din men npr det er den konservative blir det litt mye.hahaha ;D eg kan begynne å prate normalt igjen. Eller dialekt som dei kalla det på fb, og nynorsk og dialekt var oppe til vurdering å ikkje vere lov.... såehahahaha
![]()
hadde blitt ganske trist for megHahahahaNå må jeg le
![]()
har du sett den tine melkereklama? der det er kyr som prater om fjordinga og dalinga? og ein hamster og ein hest?Liker nynorsken din men npr det er den konservative blir det litt mye.dialekt derimot! Hate...
![]()
hadde blitt ganske trist for megHadde vel blitt kasta ut, fordi eg braut med reglane
![]()
Ho gjer sikkert det. Eg spurde, men ho svArte aldreg på detsynast ikkje ho det er triveleg lenger? Eg trur strikkarar tykkjer det er kjekt å strikka, sjølv om dei gjer det utan å tenkje seg om
Det hadde vore skammeleg!Ja, du må ikke bryte reglene!![]()
hahahaDet hadde vore skammeleg!
Men blei vi ikkje einige om at det var ok med eit av dei to landsmåla? Så lenge det ikkje var dialekt?hahahadet hadde nesten vert litt morsom dersom eg blei utvist fordi eg ikkje skreiv bokmål
Og du tenker jo at folk er litt fjerne når dei skriver "kun lov å skrive bokmål, ikkje lov med dialekt"... blir litt sånn "hallo, er det HEILT tomt i skallen din, vi har TO skriftformer her i landet, din innkompetente pappskalle": D (håper SÅÅÅ nokon av dei leser det, så dei ikkje kalrer å dy seg å kommentere her, så blir det drama og mange kommentara)
![]()
![]()
![]()
Men blei vi ikkje einige om at det var ok med eit av dei to landsmåla? Så lenge det ikkje var dialekt?
Fint er det ikke, det kan jeg ikke skryte av. Det er et neglisjert rom. Dessverre.Det er ikke så mye å skryte over nå![]()
Til maling, tegning, klipping, liming, symaskin osv.![]()
Du har sikker et kjempefint et?![]()
Typisk der innevi vart vel aldri heilt einige om noke![]()
Del gjerne bilde!Fint er det ikke, det kan jeg ikke skryte av. Det er et neglisjert rom. Dessverre.
Hadde jeg orket å rydde så hadde det Vært fint![]()
jeppTypisk der inne![]()
Hobbyrommet mittMåtte lese meg tilbake for å se hva denne tråden egentlig handlet om. I hodet mitt så er den blitt tråden om mrria.
Det er santjepphaha
men like greit, for mangen regla blir berre styr uansett
![]()