Mrria

når vi nå egentlig er inne på dette med hobby, hvordan i hekkan skal jeg klare å få strikket en lue når dere skravler sånn?
Det skal du ikkje :) Prioritering, takk? Fokus!

Vente til mandagen ja!!! Da må du ha en pause fra nett allikevel. :)

Jammen, hva skal S spise da?

Hun klarer å vente noen dager med å spise den ;)

Kvifor gjera i dag det du ka nå gjera i morgon? :)

Tja, for å slippe å gjøre det i morgen? Neida, har strikket en halv omgang til nå ikveld, og tviler på at det blir noe særlig mer.
Har ikke tid imellom all tastingen, både her inne og på chat...

Tja, for å slippe å gjøre det i morgen? Neida, har strikket en halv omgang til nå ikveld, og tviler på at det blir noe særlig mer.
Har ikke tid imellom all tastingen, både her inne og på chat...
Bor du ikkje lei? Altså, er det alltid like morosamt å strikke?

Etterkvart lærte ho seg å strikke, utan å tenkja seg om ;)
Eg kan sykle utan å tenkja meg om, men eg gjer det ikkje heile dagane likevel ;) Kva er poenget om det ikkje er gøy lenger, meiner eg?

Vetvat dette er nynorsktråden din berta. Men hold det her da. :p

synast ikkje ho det er triveleg lenger? Eg trur strikkarar tykkjer det er kjekt å strikka, sjølv om dei gjer det utan å tenkje seg om

synast ikkje ho det er triveleg lenger? Eg trur strikkarar tykkjer det er kjekt å strikka, sjølv om dei gjer det utan å tenkje seg om
Nå måttr jeg lese innlegget ditt tre ganger. Der trekker ned farten her inne. :p

hahaha ;D eg kan begynne å prate normalt igjen. Eller dialekt som dei kalla det på fb, og nynorsk og dialekt var oppe til vurdering å ikkje vere lov.... såe:P hahahaha:D

hahaha ;D eg kan begynne å prate normalt igjen. Eller dialekt som dei kalla det på fb, og nynorsk og dialekt var oppe til vurdering å ikkje vere lov.... såe:p hahahaha:D

Hahahaha :p Nå må jeg le :p

Back
Topp