mrria
August 2012 <3 August 2014 <3
Det skal du ikkjenår vi nå egentlig er inne på dette med hobby, hvordan i hekkan skal jeg klare å få strikket en lue når dere skravler sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal du ikkjenår vi nå egentlig er inne på dette med hobby, hvordan i hekkan skal jeg klare å få strikket en lue når dere skravler sånn?
Eg kunne ikkje vore meir einigDu må vente med det til mandag! Da kommer du til å måtte fylle opp tomrommet etter konkurransen![]()
Eg kunne ikkje vore meir einig![]()
oi. catfight.Kan du legge av deg den hæææslige nynorsken?![]()
Hun kan få den litt etter ja. Vi må jo vøre her ig skravle ellers blir det ikke noe luespising.Hun klarer å vente noen dager med å spise den![]()
Hun klarer å vente noen dager med å spise den![]()
Hun kan få den litt etter ja. Vi må jo vøre her ig skravle ellers blir det ikke noe luespising.![]()
Tok no tid før noken reagerteKan du legge av deg den hæææslige nynorsken?![]()
Kvifor gjera i dag det du kan gjera i morgon?Flott, da drøyer jeg litt hehe
Kvifor gjera i dag det du ka nå gjera i morgon?![]()
Bor du ikkje lei? Altså, er det alltid like morosamt å strikke?Tja, for å slippe å gjøre det i morgen? Neida, har strikket en halv omgang til nå ikveld, og tviler på at det blir noe særlig mer.
Har ikke tid imellom all tastingen, både her inne og på chat...
Eg kan sykle utan å tenkja meg om, men eg gjer det ikkje heile dagane likevelEtterkvart lærte ho seg å strikke, utan å tenkja seg om![]()
Nå måttr jeg lese innlegget ditt tre ganger. Der trekker ned farten her inne.synast ikkje ho det er triveleg lenger? Eg trur strikkarar tykkjer det er kjekt å strikka, sjølv om dei gjer det utan å tenkje seg om
hahaha ;D eg kan begynne å prate normalt igjen. Eller dialekt som dei kalla det på fb, og nynorsk og dialekt var oppe til vurdering å ikkje vere lov.... såehahahaha
![]()