Trollveitja
Elsker forumet
20 pk x 2 så viser det seg at gravidmunnen ikke tåler smaken av cola og sitronsmaken 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅååHar et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des![]()
Så hyggeligÅåå<3 Blir så glad av å lese signaturen din! Helt rørt!
Vi prøvde i halvannet år, og jeg gikk på tre kurer Pergotime og sto i kø til prøverør da vi fikk det til med pergotime, så selv om du måtte vente dobbelt så lenge vet jeg litt hvordan det føles :') Gråt av glede da testen var positiv for hadde gitt opp håpet.
sendt fra mobilen via BV-appen
Fantastisk! Livet er herligSå hyggeligveien har vært lang, men nå ser det jammen ut som den sitter også, og vi slapp unna med 1 forsøk
Hadde også utallige pergo runder og andre ting.. Jeg også gråt og ristet og skalv når jeg fikk se den positive testen <3 og her sitter jeg nå og venter på å få komme inn på første jordmor kontroll
![]()
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des![]()
Helt enig!! Tusen takk det samme <3Fantastisk! Livet er herligØnsker deg alt godt gjennom svangerskapet, dette har du virkerlig fortjent! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves <3
sendt fra mobilen via BV-appen
Husk på å ta de ut av boksen, da går det fortere!var på europris i dag å kjøpte 2x 20 pak med mr freezeGleder meg til de er blitt til is
![]()
åååå.. takk for tipsetHusk på å ta de ut av boksen, da går det fortere!![]()
Jeg spiste den ene før de var ferdige ;-) det var så godt!!var på europris i dag å kjøpte 2x 20 pak med mr freezeGleder meg til de er blitt til is
![]()
Jeg spiser hveeeer dag. Men liker ikke de gule og det er jo halve pakken jo!![]()
Hun vil ha rååååsaHehe, har du ikke barn å gi de bort til? Hihi :b