Trollveitja
Elsker forumet
20 pk x 2 så viser det seg at gravidmunnen ikke tåler smaken av cola og sitronsmaken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå <3 Blir så glad av å lese signaturen din! Helt rørt! Vi prøvde i halvannet år, og jeg gikk på tre kurer Pergotime og sto i kø til prøverør da vi fikk det til med pergotime, så selv om du måtte vente dobbelt så lenge vet jeg litt hvordan det føles :') Gråt av glede da testen var positiv for hadde gitt opp håpet.Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des
Så hyggelig veien har vært lang, men nå ser det jammen ut som den sitter også, og vi slapp unna med 1 forsøk Hadde også utallige pergo runder og andre ting.. Jeg også gråt og ristet og skalv når jeg fikk se den positive testen <3 og her sitter jeg nå og venter på å få komme inn på første jordmor kontrollÅåå <3 Blir så glad av å lese signaturen din! Helt rørt! Vi prøvde i halvannet år, og jeg gikk på tre kurer Pergotime og sto i kø til prøverør da vi fikk det til med pergotime, så selv om du måtte vente dobbelt så lenge vet jeg litt hvordan det føles :') Gråt av glede da testen var positiv for hadde gitt opp håpet.
sendt fra mobilen via BV-appen
Fantastisk! Livet er herlig Ønsker deg alt godt gjennom svangerskapet, dette har du virkerlig fortjent! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves <3Så hyggelig veien har vært lang, men nå ser det jammen ut som den sitter også, og vi slapp unna med 1 forsøk Hadde også utallige pergo runder og andre ting.. Jeg også gråt og ristet og skalv når jeg fikk se den positive testen <3 og her sitter jeg nå og venter på å få komme inn på første jordmor kontroll
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des
Helt enig!! Tusen takk det samme <3Fantastisk! Livet er herlig Ønsker deg alt godt gjennom svangerskapet, dette har du virkerlig fortjent! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves <3
sendt fra mobilen via BV-appen
Husk på å ta de ut av boksen, da går det fortere!var på europris i dag å kjøpte 2x 20 pak med mr freeze Gleder meg til de er blitt til is
åååå.. takk for tipsetHusk på å ta de ut av boksen, da går det fortere!
Jeg spiste den ene før de var ferdige ;-) det var så godt!!var på europris i dag å kjøpte 2x 20 pak med mr freeze Gleder meg til de er blitt til is
Jeg spiser hveeeer dag. Men liker ikke de gule og det er jo halve pakken jo!
Hun vil ha rååååsaHehe, har du ikke barn å gi de bort til? Hihi :b