Mr Freeze!?

20 pk x 2 så viser det seg at gravidmunnen ikke tåler smaken av cola og sitronsmaken :o

Ditto. Prøvd sitron og den rosa og smakte blæ begge to... Og cola har aldri vært favoritten tidligere... Og jeg kjøpte 3 pakker... Haha.

Sent from my iPhone using BV Forum

Spiste igår, NAM! !

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Ååå :D <3 Blir så glad av å lese signaturen din! Helt rørt! :) Vi prøvde i halvannet år, og jeg gikk på tre kurer Pergotime og sto i kø til prøverør da vi fikk det til med pergotime, så selv om du måtte vente dobbelt så lenge vet jeg litt hvordan det føles :') Gråt av glede da testen var positiv for hadde gitt opp håpet.

sendt fra mobilen via BV-appen

Ååå :D <3 Blir så glad av å lese signaturen din! Helt rørt! :) Vi prøvde i halvannet år, og jeg gikk på tre kurer Pergotime og sto i kø til prøverør da vi fikk det til med pergotime, så selv om du måtte vente dobbelt så lenge vet jeg litt hvordan det føles :') Gråt av glede da testen var positiv for hadde gitt opp håpet.

Så hyggelig :D veien har vært lang, men nå ser det jammen ut som den sitter også, og vi slapp unna med 1 forsøk :) Hadde også utallige pergo runder og andre ting.. Jeg også gråt og ristet og skalv når jeg fikk se den positive testen <3 og her sitter jeg nå og venter på å få komme inn på første jordmor kontroll :) :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Så hyggelig :D veien har vært lang, men nå ser det jammen ut som den sitter også, og vi slapp unna med 1 forsøk :) Hadde også utallige pergo runder og andre ting.. Jeg også gråt og ristet og skalv når jeg fikk se den positive testen <3 og her sitter jeg nå og venter på å få komme inn på første jordmor kontroll :) :)

Fantastisk! Livet er herlig :) Ønsker deg alt godt gjennom svangerskapet, dette har du virkerlig fortjent! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves <3

Fantastisk! Livet er herlig :) Ønsker deg alt godt gjennom svangerskapet, dette har du virkerlig fortjent! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves <3

Helt enig!! Tusen takk det samme <3 :)

var på europris i dag å kjøpte 2x 20 pak med mr freeze :D Gleder meg til de er blitt til is :D

var på europris i dag å kjøpte 2x 20 pak med mr freeze :D Gleder meg til de er blitt til is :D
Husk på å ta de ut av boksen, da går det fortere!:D

Jeg spiste den ene før de var ferdige ;-) det var så godt!!

Premie til meg selv for at jeg var så flink til tannlegen. Bedøvd i halve kjeftn, men mr.freeze funker åkke som:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1400236556517.jpg
    1400236556517.jpg
    72,4 KB · Visninger: 20
Jeg spiser hveeeer dag. Men liker ikke de gule og det er jo halve pakken jo! :confused:

Har i fryseren :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lurte gubben til å spise sitron og cola, rar ettersmak, men så stjal han en bringebær og syntes at jeg var grådig for den var bedre. Hahahah *knis*

HYYYYLLLLL jeg er fri for mr freeze :( Krise :P

Back
Topp