Movember... (bart)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
Nei han pleier ikke det:p jeg synes egentlig slikt er tullete. Hjelper ikke kreftforeningen noe at alle har bart. Folk må heller støtte ved å gi penger:)
Men det lages jo arrangementer i forhold til det som skaffer penger. Her har de feks shave off party på studentkroa i slutten av november, og pengene går til kreftforeninga.

Min varierer littmed bart og skjegg og uten, pen med begge deler;)

Men det lages jo arrangementer i forhold til det som skaffer penger. Her har de feks shave off party på studentkroa i slutten av november, og pengene går til kreftforeninga.
Ok, det var jeg faktisk ikke klar over:p det er jo bra da!:D

Det gjør nok det da:)
Skjer jo over store deler av verden. Hørte på nyhetene i dag at lille norge er det landet som samler inn mest penger i movember ;)

Min har skjegg og bart året rundt, og ser rar ut når han en gang iblant finner ut at han skal ta bort alt. Hvor mye han har varierer, men han kan ikke påberope seg at denne her er noe movember i alle fall, den har vært der siden i sommer eller sånn

Mannen min har skjegg til vanlig, men anlegger bart i tillegg i november. Jeg er ikke kjempefan, men heller ikke helt imot det, synes han får velge selv. Han må trimme barten, for bartehår vil jeg ikke ha i nesen når vi kysser ;) men i år vet han også at hvis småen blir født i november, da ryker barten. Tror ikke sart babyhud har godt av å bli koset med av stikkende barter :)
Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Meningen er vel at de som sparer til bart skal opprette en profilside på en spesifikk side og samle inn penger via den tror jeg. Var i hvert fall sånn det begynte?

Så de som gjør det på den måten heier jeg på! Men de som sparer til bart bare for å kunne legge ut noen ekstra bilder på Facebook blir bare irriterende spør du meg.. Gjør det riktig eller la være! :)

Mannen min er ikke med på movember, noe jeg er glad for.. Hehe.. Ikke så glad i bart på han nei! Har får sånn Johnny Depp bart. Ikke særlig tett hårvekst og peker veldig nedover fra nesen og mot munnvikene. Går greit med et par uker uten barbering men det er max :D

Last edited:
Hihi, har aldri sett samboer uten skjegg og bart noen gang jeg, og vi har vært sammen i.... Må telle etter.... Snart 14 år:-P
Tror jeg hadde fått sjokk hvis han hadde barbert seg :-P

Min har stort sett altid skjegg og bart så det er helt greit her:) Ønsker dog ikke noen frisert bart helst haha

Jeg ler når jeg leser nedover her! :p Føler med dere, min har nemmelig prøvd seg. Bare for å provosere, fordi han vet at jeg ikke liker bart! Haha, men etter at jeg trua med at kiosken var stengt så lenge barten var der, så gikk det fort over.:p
For all del, kjempefint at det er kampanjer for å øke fokuset på div krefttyper, men det hjelper ikke en døyt med hverken hårete ansikter eller kjedemeldinger på facebook. Det de trenger er jo penger til forskning mm! ;)
Enig her :) Er rimelig sikker på at MINST halvparten av de som velger å la barten vokse, ikke velger å gjøre det som er enda viktigere; donere penger til saken. Mange vet ikke engang hva konseptet faktisk går ut på og hvor pengene går. Og jeg tror faktisk ikke at om du i løpet av denne måneden går nedover en gate og passerer noen menn med bart at du plutselig tenker at nå må du huske å donere penger til forskning for testikkelkreft og prostatakreft (+ menns psykisk helse). Forhåpentligvis så er det en del som gjør det, men her i huset ser verken jeg eller mannen noen grunn til at han skal gå rundt med en bart som ikke ligner grisen. Vi kommer derimot til å donere 500kr til kreftforeningen :)

Tviler på at mannen vet hva det er, har ihvertfall prøvd å unngå ble artikler om det!
syns at ingen generelt kler bart :p spesielt når de velger å barbere vekk skjegget!

Mannen her har trimmer som blir brukt når han er lat, ellers blir det barbert ofte noe jeg er veldig fornøyd med ;)
og hvis han skulle ha hørt om det og prøver seg så kontakter jeg bare svigermor :p hun hater nemlig både bart og skjegg ;)

Movember hele året;) kan ikke fordra han uten jeg altså.. Mann med bart og litt skjegg er det sexieste jeg vet om!

Bra kampanje men glad samboer ikke er med ;)

Kler ikke skjegg og kan ikke tro han kler bart :P

Pleier å la det gå noen dager mellom hver barbering... Vet jeg liker han best nybarbert :-)

Back
Topp