Movember... (bart)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Har mannfolka deres anskaffet seg bart nå i november?
Hva syns du om det?

Jeg forstår at det går til en god sak :) Men kan ikke fordra mannen med bart :confused:

Vet ikke om han skal spare i år, men sparte for to år siden... Fyyyy flate jeg var glad når november var over!!! Det var såååå stygt! Bart kan være fint på rette mannen og så lenge den er velstelt, men det var ikke denne!

Min mann har spart både bart og skjegg :P Han ble mye mer sexy, må jeg nå innrømme :P Jeg var heeelt imot det, men pokker.... :P Men trimmer det jo litt innimellom da ;)

Skulle ønske mannen lot skjegget og barten gro, syns han er kjempekjekk med litt skjegg, men fyren får angst hvis fjeshåret blir lengre enn 2 mm :p
Så her er det omvendt ;)

Håper virkelig han ikke setter i gang igjen. Så alldeles ikke bra ut. Han mente det var kuuult, :p

Han lurer seg til med 1 mm selv om jeg blir så "sint" når han gjør det, han er så fin med 5 mm bart og skjegg. Så hos oss er det omvendt, men han synes det er greit at jeg dryger trimmingen ;)

Mannen min kan ikke ha bart! Da må han ha skjegg også, men han lar det aldri gro så mye. Før han barberte seg denne gangen syns jeg han var veldig fin. :) 1cm med skjeggvekst, sikkert.

Jeg skjønner ikke helt hva det skal hjelpe om en drøss med menn får seg bart i november. :P

Han gjorde i fjor, det så helt forjæv*** ut :p Vet ikke hva han gjør i år. Har ikke sett ham på noen uker..

Gubben gjør det ikke og det er jeg jaggu glad for.

Jeg ler når jeg leser nedover her! :P Føler med dere, min har nemmelig prøvd seg. Bare for å provosere, fordi han vet at jeg ikke liker bart! Haha, men etter at jeg trua med at kiosken var stengt så lenge barten var der, så gikk det fort over.:P
For all del, kjempefint at det er kampanjer for å øke fokuset på div krefttyper, men det hjelper ikke en døyt med hverken hårete ansikter eller kjedemeldinger på facebook. Det de trenger er jo penger til forskning mm! ;)

Min har skjegg og bart, men ikke masse... Og det trimmes. Han er kjekkere med... Mørkt skjegg er sexy ;-)

Nei her er det ikke bart, men han har alltid litt skjegg, fordi jeg synes han er kjekkest da :) Kan gå lenge mellom hver gang han barberer seg! :) Og det er jeg glad for.

En gang beholdt han barten kun for moro på badet før han tok den bort, og herregud så grusomt :P rett og slett tragikomisk :P

Min deltok i movember de to forrige årene, jeg er glad han dropper det i år. Nå har han goatee da, og kler det. Hvis han shaver alt kommer han til å se ut som han er 14, og jeg er på barnerov. :p

Neitakk :) Her må mannen fint barbere seg!

Jeg ler når jeg leser nedover her! :P Føler med dere, min har nemmelig prøvd seg. Bare for å provosere, fordi han vet at jeg ikke liker bart! Haha, men etter at jeg trua med at kiosken var stengt så lenge barten var der, så gikk det fort over.:P
For all del, kjempefint at det er kampanjer for å øke fokuset på div krefttyper, men det hjelper ikke en døyt med hverken hårete ansikter eller kjedemeldinger på facebook. Det de trenger er jo penger til forskning mm! ;)
Det hjelper jo på den måten at det øker oppmerksomheten rundt temaet.
Mannen min sparer bart, og jeg er potte sur! :p en mann som kler mindre bart skal du lete lenge etter! Flaut at han møtte opp til første arbeidsdag i ny jobb i dag, med den stygge barten! Det er så tynt på midten at det ser ut som han barberer der og bare har en tjavs med bart på hver side! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en mann som kun anlegger skjegg og bart når han er sjuk og ikke gidd å barber seg :P

Det hjelper jo på den måten at det øker oppmerksomheten rundt temaet.
Mannen min sparer bart, og jeg er potte sur! :p en mann som kler mindre bart skal du lete lenge etter! Flaut at han møtte opp til første arbeidsdag i ny jobb i dag, med den stygge barten! Det er så tynt på midten at det ser ut som han barberer der og bare har en tjavs med bart på hver side! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Joda, de får jo fokuset på det. Men hvis alle mannfolkene i stede for å annlegge til bart, kunne gitt 50kr til formålet. Så hadde det vært bedre for flere parter :p Huff, jaja godt det bare er en måned i året. Min ser heller ikke ut i måneskinn en gang med bart. Grøss og gru :p

Sambo har skjegg og bart hele tiden og kler det absolutt best, så glad for det :-) en gang prøvde han kun bart og så ut som den mishandleren, så det går bare ikke :-P

Nei han pleier ikke det:p jeg synes egentlig slikt er tullete. Hjelper ikke kreftforeningen noe at alle har bart. Folk må heller støtte ved å gi penger:)

Back
Topp