Mountain Buggy

Amber

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Noen som har erfaring med Mountain Buggy Urban Jungle eller Terrain? Har hørt at det kan være mye trøbbel med punktering og slikt, så har stått på Babyjogger City Elite egentlig helt siden jeg begynte å tenke på vogn, men MB er jo så mye lettere å finne på tilbud, i hvert fall UJ.

Hadde MB urban jungle som sportsvogn til lillesøster og skal kjøpe den nå å.
Veldig fornøyd med den vogna :)
Har hatt 4 vogner på noen få år og det er den jeg er mest fornøyd med.

Kikka litt på Babyjogger city elite å, men syns urban jungle ser mye penere ut ;)

Jeg har prøvd maaaaange vogner, og enn så lenge ingen vogner som slår trillekomforten til til MTB:

Til knerten i magen hoppet jeg i det og kjøpte lux moddel som er ute nå.
Den får man med alt man trenger, bag, sportsdel og sittedel man kan ha mot seg.
Og ikke minst en superfin stelelveske.

http://www.mimmis.no/no/mountain-buggy-urban-jungle-2015-luxury-pepita-m-bag

Så fin :D jeg bestilte meg i går, altså UJ. Pakkepris på 5000,-, så da gikk jeg bare for den :) har hørt en del negativt at folk som jobber på vognbutikker, men de som har brukt vogna virker jo stort sett veldig fornøyde :)

Har bare hørt bra om den, men har ingen erfaring :) håper den er god da, siden jeg har kjøpt MB UJ luxury collection..!

Har bare hørt bra om den, men har ingen erfaring :) håper den er god da, siden jeg har kjøpt MB UJ luxury collection..!

Da er vi to :) jeg bestilte vanlig da. Måtte til og med ha sittedelen i sand, siden det kun var inne av den og i veldig fargerike. Fikk bagen i sort da. Vil egentlig ha grå vogn. Men men, mye vogn for 5000,- håper og tror jeg :)

Back
Topp