Ja, veldig traveltOi det var tidlig da, men gøy/travelt![]()
Men veldig gøy også! Kjenner jeg er glad dette er første og ikke siste barn
Tiden flyr jo uansett, men synes denne babyfasen gikk litt vel fort unnaFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig traveltOi det var tidlig da, men gøy/travelt![]()
Men veldig gøy også! Kjenner jeg er glad dette er første og ikke siste barn
Tiden flyr jo uansett, men synes denne babyfasen gikk litt vel fort unnaVår har også startet å rulle fra rygg til mage nå. Heldigvis blir hun irritert etter en stund og klager, så da satser jeg på det samme skjer om natten. Synes det er skikkelig skummelt!Greia er at de skal være sterke nok til å løfte hodet opp og legge det på siden når de klarer å snu seg på magen. Så det skal være trygt, men jeg hadde nok ikke stolt helt på det selv heller.
Her har vi ikke støtt på det problemet enda, hun sover ganske rolig på ryggen heldigvis. Vi har hatt litt samme problem med at hun ikke klarer å rulle tilbake da, hun klarer det, men ikke hver gang så om hun blir for sliten så kaver hun og klarer ikke snu seg selv. Får hun ligge så legger hun hodet ned på siden.
Min lille pjokk har ikke hatt særlig lyst til å være baby spesielt lenge. Her har det vært full fart en god stund allerede, og de siste dagene har han begynt å reise seg opp inntil møblerVeldig sterk og målbevisst liten fyr, da
Kjenner forsåvidt igjen dette voldsomme aktivitetsnivået fra da han var i magen også!
Nå beveger han seg litt mens han står inntil ting. Men det er kun sidelengs som en krabbe enn så lenge! Han kan godt vente litt med å gå, synes jegOi, jøss! Det trodde jeg ikke var mulig! Er han begynt å gå enda da eller bare står han der?![]()

Så gøyNå beveger han seg litt mens han står inntil ting. Men det er kun sidelengs som en krabbe enn så lenge! Han kan godt vente litt med å gå, synes jeg![]()

Jeg trodde også det, man hører jo at man ikke skal belaste beina før sånn 6 mnd for hoftene ikke er modne, så derfor høres det jo litt rart ut at de skal klare det selvOi, jøss! Det trodde jeg ikke var mulig! Er han begynt å gå enda da eller bare står han der?![]()
Hun kan skutte seg frem om jeg støtter kneet litt nedi, men hun er nok langt unna å finne på å få det til selv. Virker som om hun løser alle problemer med å snu seg rundt på ryggen og tilbake igjen på magen, virker ikke som hun har noe hastverk med å rotere seg sidelengs heller.Ja, sant. Man tror det ikke før man får se det nesten.Jeg trodde også det, man hører jo at man ikke skal belaste beina før sånn 6 mnd for hoftene ikke er modne, så derfor høres det jo litt rart ut at de skal klare det selvmen en baby som gjør det selv må jo være moden, det er vel samme som med sitting, at man ikke skal sette de opp og gå fra de sittende før de har lært å sette seg opp selv. At så lenge de klarer det selv så er det greit.
Syntes forøvrig han var ganske tidlig ute med det meste sånn grovmotorisk, så interessant med noen som er enda tidligere