Samme herEnig, her har han begynt å rulle utenfor leke matten.. Gardinene mine er kjempe gøy å dra i![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herEnig, her har han begynt å rulle utenfor leke matten.. Gardinene mine er kjempe gøy å dra i![]()
Så flink!Og der klatra han å setta seg på rompaHar prøvd i heile dag og blitt super irritert over at han ikkje har klart det
![]()
Gutt 24.02.14
![]()
Samme herser for jeg jeg må gjøre noe med de gardinene etter hvert! Når han skal begynne å dra seg opp etter ting
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi fikk opp trappegrind i går, var nok i siste liten for her åler hun seg over hele gulvet! Legger henne på lekematta, men finner henne stadig vekk på gulvet
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Babycare. Måtte ha den gammeldagse typen som man kan løfte oppover.Hvor har dere kjøpt trappegrind? Tror vi bør kjøpe snart også...
Tror vi må ha sånn nede.. Trappen er rett vesiden av døren... Har ikke tenkt på det før nå... Takk for tipsBabycare. Måtte ha den gammeldagse typen som man kan løfte oppover.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app