Motorikk

Enig, her har han begynt å rulle utenfor leke matten.. Gardinene mine er kjempe gøy å dra i :D
Samme her :p ser for jeg jeg må gjøre noe med de gardinene etter hvert! Når han skal begynne å dra seg opp etter ting :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi fikk opp trappegrind i går, var nok i siste liten for her åler hun seg over hele gulvet! Legger henne på lekematta, men finner henne stadig vekk på gulvet:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her er det like før han er på alle fire og krabber, rumpa høyt i været og spenner vilt med beina. Ruller begge veier på mage og rygg, prøver å åle seg fram men ikke helt knekt koden der ennå. Elsker å stå og å hoppe imens vi holder ham, helst i babygymmen så vi får spist på stengerne som holder gymmen oppe :p

Go'gutten født 12.02.14♡

Og der klatra han å setta seg på rompa :) Har prøvd i heile dag og blitt super irritert over at han ikkje har klart det :P

❤️Gutt 24.02.14❤️

Edit: * klarte

Last edited:
Og der klatra han å setta seg på rompa :) Har prøvd i heile dag og blitt super irritert over at han ikkje har klart det :P

❤️Gutt 24.02.14❤️
Så flink! :D

Samme her :p ser for jeg jeg må gjøre noe med de gardinene etter hvert! Når han skal begynne å dra seg opp etter ting :p

Du sier noe der... Gruer meg til han drar seg opp i vinduskarmen jeg, har masse lyseting og blomster...

Vi fikk opp trappegrind i går, var nok i siste liten for her åler hun seg over hele gulvet! Legger henne på lekematta, men finner henne stadig vekk på gulvet:)

Hvor har dere kjøpt trappegrind? Tror vi bør kjøpe snart også...

Hvor har dere kjøpt trappegrind? Tror vi bør kjøpe snart også...
Babycare. Måtte ha den gammeldagse typen som man kan løfte oppover.

Babycare. Måtte ha den gammeldagse typen som man kan løfte oppover.

Tror vi må ha sånn nede.. Trappen er rett vesiden av døren... Har ikke tenkt på det før nå... Takk for tips ;)

Back
Topp