Noen som vet hva det kan være???
Står ikke noe i instruksjonsboka om hva som kan være feil!?!
Står ikke noe i instruksjonsboka om hva som kan være feil!?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei tror ikke det var det.Er det den gule motorlampa som lyser?
Hører ikke noe annerledes nei. Så det var litt lite kjølevæske på den. Kan det ha noe å si? Lå på minimum.Fått opp motorfeillampa flere ganger på ulike biler. Min erfaring er at det alltid har noe med en eller annen ventil å gjøre. Her har det vært egr-ventiler til turboventiler. Så lenge du ikke hører eller merker noe annerledes på bilen kan du kjøre den som vanlig. Men du må på verksted for å sjekke det ut. Du bør sjekke oljenivået på bilen din, for så lenge det er i orden går det nok bra![]()
Har akkurat (før påske) fått opp at jeg må bytte olje. Men det er nok olje på, sjekket det før påske.Fått opp motorfeillampa flere ganger på ulike biler. Min erfaring er at det alltid har noe med en eller annen ventil å gjøre. Her har det vært egr-ventiler til turboventiler. Så lenge du ikke hører eller merker noe annerledes på bilen kan du kjøre den som vanlig. Men du må på verksted for å sjekke det ut. Du bør sjekke oljenivået på bilen din, for så lenge det er i orden går det nok bra![]()

Min mann sier:
Er det gule lamper så kan du kjøre, er det røde så lar du bilen stå
Uansett må det sjekkes på verksted![]()
Da er det nok noe helt ufarlig. Lampen kommer til å lyse frem til du besøker verkstedet og de tilbakestiller varslingssystemet. Men det er ikke farlig å kjøre med den til du finner ut av det altså. Men merker du noe annerledes, lar du være å kjøre. Sannsynligheten for det er liten, altsåHar akkurat (før påske) fått opp at jeg må bytte olje. Men det er nok olje på, sjekket det før påske.
Kan jo være en enkel sak håper jeg.
Sånn så det ut:
Vis vedlegget 170901
Jeg er enig med mannen dinMin mann sier:
Hvilke lamper da???Min mann sier:
Ja får håpe det er noe sånt ;-)Sikkert et filter!Det er jo filtere overalt og ryker hele tide.
![]()
Ja får håpe det er noe sånt ;-)
Er en gul strek rundt "motorfeil"Hvilke lamper da???
Den lille motorlampa som lyser når jeg starter bilen og som alltid slukker når bilen er startet lyser ikke iallefall.
Og på det bildet jeg la ut er det jo ingen lamper??
Lyste gult i overkant der da men.
Ringer verksted mandag morgen og lar bilen stå i helga, har ikke noe behov for den.
Flaks verkstedet ligger rett over veien, ser taket på det fra sofakroken![]()
Ja det er noe dritt :-oJa, veldig dumt om det er noe dyrt. Trasige penger å betale.![]()
På det bildet jeg la ut? Den gule streken rundt teksten nederst?Er en gul strek rundt "motorfeil"
Like greit å la den stå om du ikke har behov for å kjøredet hadde jeg gjort
Godt med kort vei til verksted![]()