Motivasjons tråd

Igår; støvsugde og vasket gulv.. gikk 1,5 times tur :-)

Dette er nå jammen meg godt jobba, jenter ;-) Er ikke til å stikke under en stol at det er hardt når det står på, men veldig godt ettepå;-) men som sagt, så kjenner jeg at formen ikke tilsier noe annet i dag enn å ta det med ro... Og er vel viktig å lyster kroppen :-)

Dette er nå jammen meg godt jobba, jenter ;-) Er ikke til å stikke under en stol at det er hardt når det står på, men veldig godt ettepå;-) men som sagt, så kjenner jeg at formen ikke tilsier noe annet i dag enn å ta det med ro... Og er vel viktig å lyster kroppen :-)

Det er sant.. for min del er det godt for sjela, men ikke for kroppen etterpå.. bekkenet plager meg mer og mer.. men uansett viktig å få litt bevegelse..

Idag har jeg bare trent hund, så rolig aktivitet og mye ståing.. kommet oss på hytta nå så håper den verste kvalmen holder seg borte imorra og vi får gått en tur :-)

Har Aktivitetsbånd som virkelig motiverer meg de dagene jeg ikke trener (Garmin vivofit). Passer på å holde meg så nært 10 000 skritt som mulig hver dag ;) Idag hadde jeg 9340, fordi jeg var en del stillesittende. Var på museum. I morgen står vasking av leiligheten på agendaen. Må gjøres, siden vi har privatvisning klokka 12. Greit å få litt motivasjon innpå her de dagene dørstokkmila er lang tenker jeg ;)

Gikk en times lang tur i dag, deilig med litt frisk luft :) og så deilig at det er 18 grader!!! 16 grader her nå og klokka har passert midnatt :)

Gode- sporty- preggy-girls her inne altså:-) :-)

Sies jo at et godt aktivitesnivå bedrer svangerskapet, fødselen, samt kroppen etter fødsel :-)

Jeg er selv veldig spent på hvordan det skal bli.. Sist svangerskap var jeg ikke trent før graviditet, men var aktiv med en liten tur, hver ca 30 min. Mens denne gang har jeg trent en del før jeg ble gravid, og har som mål å fortsett med treningen i svangerskapet.. Så langt det la seg gjør:-) så to ulike utgangspunkt.

Har Aktivitetsbånd som virkelig motiverer meg de dagene jeg ikke trener (Garmin vivofit). Passer på å holde meg så nært 10 000 skritt som mulig hver dag ;) Idag hadde jeg 9340, fordi jeg var en del stillesittende. Var på museum. I morgen står vasking av leiligheten på agendaen. Må gjøres, siden vi har privatvisning klokka 12. Greit å få litt motivasjon innpå her de dagene dørstokkmila er lang tenker jeg ;)

Har også et slik armbånd:-) tok det av når jeg fant ut graviditeten, syns det var "deprimerende" å se aktivitetsnivået hehe.. Men har tenk å ta det på- er som du sier veldig motiverende:-D har nå brukt tv2 sporty appen, når jeg har gått tur- også inspirerende å se antall km osv. Anbefaler også den, veldig lettfattelig :-)

Ok, nå MÅ jeg begynne litt her hjemme!
Skriver det opp her da det er lettere å måtte fullføre ;) i dag skal jeg:

Skifte på alle senger--OK
Rydde kjøkken--OK
Oppvaskmaskinen på--OK
Vaskemaskin og tørketrommelen på--OK
legge sammen klær--OK
Støvsuge oppe og nede--OK
Rydde peisestuen
Rydde og vaske badet!--OK

Last edited:
Så flink du er! Nettopp laget hjemmelaget eplesyltetøy (2,5 kg).. har så enormt mye og store epler i hagen!! Heeelt utslitt nå og kvalmen kommer :-/ etterpå må jeg rydde og pakke kofferten før fly kl 17:30 :-)

Vedlegg

• 1412589703895.jpg
    1412589703895.jpg
    68,5 KB · Visninger: 2
Dette er bra, jenter :-) syns vi er gode- Er jammen ikke bare bare å gå gravid i seg selv ;-)

Skal prøve å hive meg rundt i dag jeg også, hvertfall husarbeid og kanskje jeg får skviset inn en tur :-)

Javell, jenter, opp å hopp:-) hihi!! Så herlig vær må nytes??!! Fram med joggeskoene, musikk på ørene og rett slett pushe deg ut dørene :-) husk dørstokkmila er som regel værst :-)

Nå skal jeg prøve meg på en lite joggetur, whis me luck ;-)

Back
Topp