Motivasjons tråd

Liiloo

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hva sier dere til en trenings tråd? Ser de har det på marsforumet :-)

Så kan vi motivere og inspirere hverandre?! Å ja, husarbeid, små turer teller også. Kanskje alt som ikke innebærer sofasliting ;-) (noe jeg gjør mye) hihi. Men satser på å få mer energi snart, og da hadde det vært kjekt med en slik tråd ;-) who is with me???

EM... Er gjerne med når denne kvalmen gir seg. Blir kvalm av å bevege meg, så jeg ligger mest mulig på sofaen :confused:

EM... Er gjerne med når denne kvalmen gir seg. Blir kvalm av å bevege meg, så jeg ligger mest mulig på sofaen :confused:

Signerer denne.. aktivitet begrenser seg automatisk..

Om husarbeid teller: har i dag vasket klær, satt på tørketrommelen,oppvaskmaskinen,ryddet kjøkken,støvsugd stue,kjøkken,gang og kontor :)

Om husarbeid teller: har i dag vasket klær, satt på tørketrommelen,oppvaskmaskinen,ryddet kjøkken,støvsugd stue,kjøkken,gang og kontor :)
du er flink :)
Jeg har vasket og hengt opp tøy. Vurderer om jeg orker å vaske kjøkkengulvet....det trengs, så jeg må nok bare hive meg ut i det. Tøft liv :confused:

Kjempe flott jenter da får vi satse på at vi blir noen spreke preggy ladies, om en stund

Jeg for min del; glimtet til med en times tur i dag, koste en del pga vondt i hode- presset meg ut dørene i håp om hodepinen skulle gi seg... Den gang ei, har låge strekk ut siden! Håper den hodepinen gir seg snart ?!!!! Men likevell stolt øver meg selv som klarte å gjennomføre det;-)

Ønsker dere en fin fin kveld :-) vi får passe godt på sofaene våre... Enn så lenge ;-) ;-)

Jeg går ca 8 km pr dag. 4 av de med vogn med kid :) (til og fra barnehagen). Det er mer enn nok trening kjenner jeg!

Jeg er med!! Jeg er enda veldig kvalm, så blir litt redusert i begynnelsen, men kommer sterkere med etterhvert =)

Hadde en super dag på lørdag; kastet kun opp litt etter frokost og kom meg ganske raskt.. var ute å gikk i krakow fra kl 11 til kl 16, så kjente det i beina etterpå.. første gang på 6 uker jeg har hatt en så bra dag.. og selv om nedturen kom idag så håper jeg det er et tegn på at kvalmen begynner å gi seg litt etter litt

Jeg har vært på zumba time denne uka + at jeg har gått tur både lørdag og søndag :) I tillegg går jeg til og fra jobb som er ca 30 min totalt ;)

Jeg har meldt meg på Slankekrigen her på babyverden. :) Utrolig motiverende! Er så godt å få brukt kroppen litt når jeg er så slapp og trøtt. Føler meg ikke 100% udugelig, men jeg trenger et spark bak!

Jeg trener fem dager i uken og de to siste ukene har jeg tatt 20-30 minutter på spinningsykkel. Denne uken er det treningschallenge hvor vi skal gjøre en øvelse hver dag som øker i intensitet. :) Tok planken (holdt 20 sekunder) igår samt 5 push-ups og 50 squats. Det sistnevnte var desidert tyngst! Fikk nesten krampe i låra etterpå og senere skjelven. Kjenner det fortsatt litt i låra, haha. :P

Ellers støvsugde og rydda jeg igår fordi jeg skulle få besøk. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Guuh, så mange flinke spreke damer daa :-) jeg imponert!!

Jeg har hatt en helg på sofaen med kvalme å hodeverk :-( MEN nå skal jeg faktisk på trenings sentret! Blir spennende å se hva jeg klarer :-) motivert er jeg hvertfall :-)

Jeg går ca 8 km pr dag. 4 av de med vogn med kid :) (til og fra barnehagen). Det er mer enn nok trening kjenner jeg!

Må virkelig si jeg er imponert over at du hår 8 km hver dag, uansett vært og ikke minst formen!!! Jeg for min del er alt for glad i bilen, og formen hadde aldri "tillatt" meg å gjort dette hver morning! Du er god :-) :-)

Dagen treningsskryt fra meg:
En time på møllen, 30 min gange og 30 min lett jogg ;-) hurra, så stolt av meg selv! Elsker å jogge til vanlig, så det har jeg savnet! Også løftet jeg vekter i 40 min etterpå :-) så får vi bare håpe at formen tilsier at jeg kan fortsette :-)

Nå sitter jeg forresten å venter på jordmor, skal ta en liten kontroll og en ul !! Krysser alt for det går bra med mini ❤️

Ha en god dag, alle sammen:)

1 times tur, lett løfting av vekter og 1 time med husarbeid, hurra:-) Nå sofa med goood samvittighet ❤️

1 times rusletur med bikkja idag :-) kvalme, men godt å være ute likevel!

Ooog 1,5 t volleyball i kveld.. kommer til å få igjen for det imorra, men verdt det!

Back
Topp