Barnslig
Glad i forumet
Ble ikke noe her, syk unge :-( prøver igjen I helgenHar akuratt vært ute å gått en lang tur i deilig høstværdeilig!
Har dere fått trent/gått tur i dag ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke noe her, syk unge :-( prøver igjen I helgenHar akuratt vært ute å gått en lang tur i deilig høstværdeilig!
Har dere fått trent/gått tur i dag ?
Med så mye vondt i bekken og korsrygg tør jeg ikke å prøve meg på trening engang. Blir ganske sliten av å bare hente datteren i barnehagen.. Kan bruke 25 min på en strekning som vanligvis tar 10 min, fordi jeg ikke kan gå så fortMen all kudos til dere som kan trene nå
![]()
Men det er jo ikke dårlig det heller, bare det å få det til daSann er det her også, for øyeblikket er det nok å holde meg i 100% jobbVeldig irriterende siden jeg var aktiv og trena 3 ganger i uka med innebandy før jeg ble gravid. Tenkte jeg skulle prøve å sykle litt på trim sykkel hjemme, og ta litt styrke øvelse hjemme på matte, men mer enn det blir det ikke pga bekkenet, hvis jeg i det hele tatt får til det
![]()
FantastiskTrent tre ganger i løpet av ei uke!![]()