Motivasjon

Endelig har jeg kommet meg på trening. Det var helt fantastisk og skal gjentas på tirsdag.

Vi gikk en liten tur på dagen i dag, jeg og sønnen, han hadde feber i barnehagen i går så måtte være hjemme i dag. Koselig. Bittelitt trim bare da :-)

Eg var på IKEA i går. Det er ein lang tur :p haha er dessverre ikkje kommt i gang enda med alle treningsplanene mine. Bør vell melde med på treningsenter for og få ett spark i rett retning.

Med så mye vondt i bekken og korsrygg tør jeg ikke å prøve meg på trening engang. Blir ganske sliten av å bare hente datteren i barnehagen.. Kan bruke 25 min på en strekning som vanligvis tar 10 min, fordi jeg ikke kan gå så fort :( Men all kudos til dere som kan trene nå :)

Med så mye vondt i bekken og korsrygg tør jeg ikke å prøve meg på trening engang. Blir ganske sliten av å bare hente datteren i barnehagen.. Kan bruke 25 min på en strekning som vanligvis tar 10 min, fordi jeg ikke kan gå så fort :( Men all kudos til dere som kan trene nå :)

Sann er det her også, for øyeblikket er det nok å holde meg i 100% jobb :( Veldig irriterende siden jeg var aktiv og trena 3 ganger i uka med innebandy før jeg ble gravid. Tenkte jeg skulle prøve å sykle litt på trim sykkel hjemme, og ta litt styrke øvelse hjemme på matte, men mer enn det blir det ikke pga bekkenet, hvis jeg i det hele tatt får til det :(

Sann er det her også, for øyeblikket er det nok å holde meg i 100% jobb :( Veldig irriterende siden jeg var aktiv og trena 3 ganger i uka med innebandy før jeg ble gravid. Tenkte jeg skulle prøve å sykle litt på trim sykkel hjemme, og ta litt styrke øvelse hjemme på matte, men mer enn det blir det ikke pga bekkenet, hvis jeg i det hele tatt får til det :(
Men det er jo ikke dårlig det heller, bare det å få det til da :-)

Jeg pleide å trene 5-6 dager uka før jeg ble gravid. Da var det løping, styrke og yoga. De 3 første månedene fikk jeg hodepine av en hver form for trening så da gikk jeg bare lange turer med hunden. Når hodepinen ga seg kunne jeg fortsette som før igjen bortsett fra at det føles ubehagelig å løpe i nedoverbakker, så løper bare i motbakkene. Må riktignok sove etter middag for å orke å trene :-) Nå er det endelig skiføre og det er helt topp. Var spent på hvordan det skulle gå, men skjøyting er helt topp for kropp og sjel :-D føler også jeg får mye igjen for styrke og yoga fortsatt, så kjører to økter av hver i uka :-)

Me har tilgang på basseng på jobben, og kvar tysdag og torsdag er det morgosvømming før jobb. Det er rett og slett fantastisk å svømme 30-40 min før jobb.. Og Superdeileg å sleppe å tenkje på trening etter jobb :) Svømming er ein topp gravidaktivitet :)

Back
Topp