*Meya*
Elsker forumet
Jeg var i byen på onsdag var det vel, før jobb, og skulle bytte buss. Mens jeg går til neste buss, kom det en narkoman imot meg. Så stiller han seg opp forran meg og sier "Det er det veeeerste jeg har sett"...
Jotakk, sier jeg kjapt, jeg vet. Det er helt grusomt. Røde sko til mørkerosa kjole er stygt, men jeg plages sånn med ryggen og må ha gode sko på jobb.
Han sier "Ja det var nå ikke det jeg mente, det var nå den dritten du har på hodet jeg tenkte på *sett inn kallenavn her*"
Åh ja, den ja, beklager, men den er så stor del av meg, at jeg tenker ikke på at jeg har den på. Hva plager det deg da, at jeg svetter og sliter med den inne under aircondition-anlegget på jobb da? Er det litt slitsomt for deg å tenke på? Takk for omtanken, men jeg må komme meg på jobb, sånn at samfunnshjulene holdes i gang med skatter og avgifter og sånne pesky ting du slipper tenke på her du går stille og rolig og selger aviser.
.....jeg er glad jeg hadde ørepropper i, sånn at jeg ikke hørte alt han ropte etter meg :D