Motepoliti og hijab

*Meya*

Elsker forumet

Jeg var i byen på onsdag var det vel, før jobb, og skulle bytte buss. Mens jeg går til neste buss, kom det en narkoman imot meg. Så stiller han seg opp forran meg og sier "Det er det veeeerste jeg har sett"...

Jotakk, sier jeg kjapt, jeg vet. Det er helt grusomt. Røde sko til mørkerosa kjole er stygt, men jeg plages sånn med ryggen og må ha gode sko på jobb.

Han sier "Ja det var nå ikke det jeg mente, det var nå den dritten du har på hodet jeg tenkte på *sett inn kallenavn her*"

Åh ja, den ja, beklager, men den er så stor del av meg, at jeg tenker ikke på at jeg har den på. Hva plager det deg da, at jeg svetter og sliter med den inne under aircondition-anlegget på jobb da? Er det litt slitsomt for deg å tenke på? Takk for omtanken, men jeg må komme meg på jobb, sånn at samfunnshjulene holdes i gang med skatter og avgifter og sånne pesky ting du slipper tenke på her du går stille og rolig og selger aviser.

.....jeg er glad jeg hadde ørepropper i, sånn at jeg ikke hørte alt han ropte etter meg :D 

Hehe, så bra svart!
emoticon

Litt nysgjerrig på svaret, så jeg må bare svare sånn at jeg får sett svaret :p

bra svartemoticon

Hvordan klarte du å svare så bra, så kjapt? Hver gang noen er frekke med meg, kommer jeg først på DET bra svaret lenge etter at de har gått...:-)

~Roskva~ skrev:
Hvordan klarte du å svare så bra, så kjapt? Hver gang noen er frekke med meg, kommer jeg først på DET bra svaret lenge etter at de har gått...:-)

Noen ganger klarer jeg det.

Spesielt siden jeg i utgangspunktet var så vàr på dette med skoene hehe.

JustBe skrev:
haha.. priceless!! :-)
Kjempe bra svart! :-)

emoticon 

Akurat nå ser jeg på Pippi Langstrømpe, og dere er slående like når det kommer til å kunne svare for dereemoticon

Det sies at Pippi har ADHD... Jeg har ADD... :D

Hahaha..var knall bra svart.

bondekone skrev:
bra svartemoticon

Pucca skrev:
Jeg lurer på om han hadde sagt det samme til ei blondine med skaut på hodet...

vel når man har såkaldt skaut på hodet så ser man jo ikke at vedkommende har blond eller brunt hår.
og tenkte du på hudfargen...så er jo Meya norsk så ho er jo lys i huden da ;)

stoltmortil4 skrev:
Pucca skrev:
Jeg lurer på om han hadde sagt det samme til ei blondine med skaut på hodet...

vel når man har såkaldt skaut på hodet så ser man jo ikke at vedkommende har blond eller brunt hår.og tenkte du på hudfargen...så er jo Meya norsk så ho er jo lys i huden da ;)

Jeg tror ikke jeg kunne gått som blondine, når man ser de såpass mørke øyenbrynene hehe... Eller kanskje, vet ikke helt. Men om man har ett skaut sånn litt løst over håret, ser man jo hårfargen da. 

Godhjerta skrev:
Denne tråden bør nomineres.

Hehe... Tidenes replikk?

Ahh, jeg visste ikke om konkurransen. Da får noen melde meg da :p

Jaha... og hva er så bra med å stigmatisere tilbake??? Synes både du og han var frekke og uforskammede jeg!

Anna Anka skrev:
Jaha... og hva er så bra med å stigmatisere tilbake??? Synes både du og han var frekke og uforskammede jeg!

Skjønner hva du mener,og er forsåvidt enig.

Men jeg skjønner også hvor vanskelig det er å holde tilbake når man føler seg angrepet..
Og man skal kunne forsvare seg selv...
Så jeg sitter litt på gjerdet i grunn..

Back
Topp