Mosjon!?!!

Nei, mosjon har jeg gitt opp....[:-] Jeg har bekkenløsning med gangvansker, og får vondt bare av å gå fra bilen og inn i butikken innimellom. Det er så kjedelig å være i så dårlig form, og da jeg spurte jm hvor mye jeg ska tvinge kroppen, sa hun at jeg heller ska ta det med ro. Nå har det kommet så langt at jeg må be om rekvisisjon til fysio, for jeg orker ikke mer. Har drøyd det lenge nok! Har et eks: her om dagen sku vi filme et prosjekt på skolen, hvor jeg var kamerakvinne. Denne dagen var det mye slaps ute på gårdstunet vi filmet på, og jeg måtte gå frem og tilbake der et par-fire ganger... Da jeg kom hjem, hadde jeg så smerter at jeg hadde problemer med å få av skoene når jeg var innenfor døra.

I tillegg nå har jeg begynt å få intens verking og vondt i føttene mine når jeg står og går litt mye... Det er så ufattelig vondt!!

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Nei, mosjon har jeg gitt opp....[:-] Jeg har bekkenløsning med gangvansker, og får vondt bare av å gå fra bilen og inn i butikken innimellom. Det er så kjedelig å være i så dårlig form, og da jeg spurte jm hvor mye jeg ska tvinge kroppen, sa hun at jeg heller ska ta det med ro. Nå har det kommet så langt at jeg må be om rekvisisjon til fysio, for jeg orker ikke mer. Har drøyd det lenge nok! Har et eks: her om dagen sku vi filme et prosjekt på skolen, hvor jeg var kamerakvinne. Denne dagen var det mye slaps ute på gårdstunet vi filmet på, og jeg måtte gå frem og tilbake der et par-fire ganger... Da jeg kom hjem, hadde jeg så smerter at jeg hadde problemer med å få av skoene når jeg var innenfor døra.

I tillegg nå har jeg begynt å få intens verking og vondt i føttene mine når jeg står og går litt mye... Det er så ufattelig vondt!!

Vet hvordan du har det. Heldigvis ikke så lange igjen nå.

Mosjo??? Nei, ikke noe av det her.... Jævla bekkenet hindrer meg i ALT!!!!![:@][:@] Jeg har også problem med gangen, så min mosjon blir inn og ut av bilen.....
Gud, jeg gleder meg til dette er over!!!!![:-]

ORIGINAL: Catrine2

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: Catrine2

Blir skikkelig dårlig med mosjon ettersom jeg skal mosjonere opp mot smertegrensa. Har mer enn nok med å komme meg ut  og inn av bilen pga bekkenet.. Skikkelig irriterende..,.[&:] Vurderer å ta i litt fremover og gå et kvarters tur hver dag, man kan jo ikke bare sette seg ned heller. Nei, i dag blir det en tur, koste hva det koste vil! [:D]Håper virkelig at jeg raskt blir bedre etter fødselen!!

Det blir du helt sikkert[;)]

håper virkelig det! Har vært vant til å trene mye siden jeg var lita jente, så det skal bli godt å få svetta litt igjen!![:D]
Men for all del, en skal ikke klage. Jeg greier å gjøre alt av husarbeid, og være sosial sammen med venner og familie, så det er jo egentlig bare en filleting det med treningen![:)]

Det er helt sant!! har trent hele livet selv, så blir veldig rastløs om dagen kan du si!!![&o][&:] flott at du klarer alt husarbeid ol. da, det savner jeg faktisk..!!![8|][8D] 
Blir bra til våren nå[:D][;)] alt gror og blir grønt ute, og vi kan gå å trille og nyte permisjonen[;)]

Dårlig med trimming hverken bein eller bekken er særlig samarbeidsvillige  ... Får dårlig samvittighet for det ...Prøver å gå en liten tur med krykker hver dag .

Back
Topp