Mosjon!?!!

Bennie

Glad i forumet
Hvor mye mosjonerer dere jenter?! [:)] Sjøl er jeg utrooolig dårlii til å komme meg ut.. Åsså dersom jeg går for mye får jeg vondt i bekkenet og blir bare endå mer pissetrengt.. [8D][&:][:)] MEN, har litt dårlig samvittighet da det skal være så bra å mosjonere mye før fødselen osv..
Hvordan er det med dere andre?! [:)]

Mosjonerer ganske mye jeg ja![:)]Jobber fulltid i barnehage så har jeg en sønn som er veldig aktiv både med ski å dans,så da må jeg være med!Men jeg er jo i bra form å da så da går det an å bevege litt på seg!Tror ikke jeg har orket å være så aktiv hvis jeg har hatt bekkenløsning eller andre smarter nei![;)]

Må være tungt med de smertene dine stakkar..[8|]  Jeg har ikke hatt noe særlig plager til nå, så det blir litt trimming. Går lange turer og trener med Kari Jaquesson ( mammatrim[:)])[:D]

ORIGINAL: Bennie

Hvor mye mosjonerer dere jenter?! [:)] Sjøl er jeg utrooolig dårlii til å komme meg ut.. Åsså dersom jeg går for mye får jeg vondt i bekkenet og blir bare endå mer pissetrengt.. [8D][&:][:)] MEN, har litt dårlig samvittighet da det skal være så bra å mosjonere mye før fødselen osv..
Hvordan er det med dere andre?! [:)]

Samme her..

Prøver å komme meg ut på en trilletur med storebroren hver dag, men blir ikke så mye mer[8|]

Jeg prøver å trille en tur med tulla vår hver dag. Også har vi to store hunder som jeg må gå tur med når sambo er borte. Men det slipper jeg når han er hjemme. Hundene er jo egenlig hans jobb. Så det blir litt turgåing.

Her blir det dårlig med trim om dagen [;)] har fått beskjed om å holde meg litt i ro så er litt usikker hva slags trening jeg kan finne på .. men tenkte litt på svømming og noen korte gåturer, det er ikke så anstrengende [;)]

er nok lite med det her i gården...Har så mye bl at jeg er heldig jeg fremdeles klarer å reise meg å gå på do alene[:@] men elsker å gå tur har kjempe lyst.. men kan ikke..sier liksom stopp bare jeg reiser meg..

Huff... Dårlig samvittighet ja... Får ikke rørt på meg i det hele tatt nesten.
Har fått beskjed hos både jordmor og lege at jeg må holde meg i ro. Må nok begynne med krykker snart. H****** bekkenløsning!!!
Men i går så monterte jeg sammen en sofa helt alene. Brukte to timer på det. bare fordi jeg ikke ville vente til nesta dag, da naboen skulle hjelpe meg(sta som et esel)
Så resultatet ble ingen søvn i natt. Grusomt vondt[&:]

ORIGINAL: *Malin*

Huff... Dårlig samvittighet ja... Får ikke rørt på meg i det hele tatt nesten.
Har fått beskjed hos både jordmor og lege at jeg må holde meg i ro. Må nok begynne med krykker snart. H****** bekkenløsning!!!
Men i går så monterte jeg sammen en sofa helt alene. Brukte to timer på det. bare fordi jeg ikke ville vente til nesta dag, da naboen skulle hjelpe meg(sta som et esel)
Så resultatet ble ingen søvn i natt. Grusomt vondt[&:]

Kan godt tro at det var en ekstra belastning ja!! [&:] Kjenner meg igjen i staheten din, hehe, hadde sikkert gjort d samma sjøl!! [:)][:D] Håper det kommer seg i bekkenet ditt da!! lov å håpe!! [:)]

her blir det tur hver dag med hundene, av og til lengre enn andre[:D] så litt svømmehallen og støvsuging med musikk er god trim[8D] hehe har jo ingen plager så da måååå jeg bare være litt iform,skal jo av igjen disse kiloene oxo[:D]

ORIGINAL: majasj86

her blir det tur hver dag med hundene, av og til lengre enn andre[:D] så litt svømmehallen og støvsuging med musikk er god trim[8D] hehe har jo ingen plager så da måååå jeg bare være litt iform,skal jo av igjen disse kiloene oxo[:D]

Her også! Må være i aktivitet så lenge jeg ikke har noen plager. Men jeg merker at det tar ekstra på med husarbeid, særlig gulvvask.. Skal roe ned på den fronten nå, så jeg er litt føre var ang bekkenløsning[;)]

Jeg trimmer ikke på langt så mye som før. Da løp jeg meg lange turer og gikk på treningsenter. Nå går jeg heller lange turer, men har kuttet ut treningsenter. Følte meg ikke vel der lengre..
Ellers så svømmer jeg av og til, og er ellers svært aktiv igjennom jobb. Går 30-60 min hver dag til og fra jobb pluss at på jobb går jeg hele tiden i avdelingen. Har også kjøpt meg trimmatte og DVD'er for gravid.. hihi.. Prøve å holde på formen! [;)]

Vært dårlig med morsjon denne gangen, men skal ta det igjen etter fødselen da [;)] 

Akk, trening er det lite av gitt...jeg får treninga mi på jobben, der går jeg hele tiden, og det går i ett....ellers det vanlige husarbeidet hjemme da...det er plutselig blitt anstrengende...merker på kroppen at ting begynner å bli litt mer tungt og slitsomt nå ja... [;)]
Men gleder meg til å sette i gang etter fødselen...vi føder på en bra tid jenter, i forhold til sommeren [;)] 

ORIGINAL: jealie24

Akk, trening er det lite av gitt...jeg får treninga mi på jobben, der går jeg hele tiden, og det går i ett....ellers det vanlige husarbeidet hjemme da...det er plutselig blitt anstrengende...merker på kroppen at ting begynner å bli litt mer tungt og slitsomt nå ja... [;)]
Men gleder meg til å sette i gang etter fødselen...vi føder på en bra tid jenter, i forhold til sommeren [;)] 

Ja!! det er helt sant!! [:)] Herlig å gå turer med barnevogn på seinvåren og sommeren!! [:)]

Mosjon? Trening? Hva er det?[8|][&:]

Nei, her er det for det meste stillesitting i sofaen...-enten med pcen eller med fjernkontrollen[;)] 
Prøver å komme meg litt ut på butikker ol sammen med sambo når han kommer hjem fra jobb om dagene, også liker jeg å gå på obs på lørdager (vanemenneske[;)]).

Går til fysioterapaut for bekkenløsninga mi to ganger i uken, og der trener jeg jo!!!![:D] (Sykler 7 min og tar diverse strekk og tøye øvelser). hehe..

Neei.. MÅ skjerpe meg!!

Blir skikkelig dårlig med mosjon ettersom jeg skal mosjonere opp mot smertegrensa. Har mer enn nok med å komme meg ut  og inn av bilen pga bekkenet.. Skikkelig irriterende..,.[&:] Vurderer å ta i litt fremover og gå et kvarters tur hver dag, man kan jo ikke bare sette seg ned heller. Nei, i dag blir det en tur, koste hva det koste vil! [:D]Håper virkelig at jeg raskt blir bedre etter fødselen!!

ORIGINAL: Catrine2

Blir skikkelig dårlig med mosjon ettersom jeg skal mosjonere opp mot smertegrensa. Har mer enn nok med å komme meg ut  og inn av bilen pga bekkenet.. Skikkelig irriterende..,.[&:] Vurderer å ta i litt fremover og gå et kvarters tur hver dag, man kan jo ikke bare sette seg ned heller. Nei, i dag blir det en tur, koste hva det koste vil! [:D]Håper virkelig at jeg raskt blir bedre etter fødselen!!

Det blir du helt sikkert[;)]

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: Catrine2

Det blir du helt sikkert[;)]

håper virkelig det! Har vært vant til å trene mye siden jeg var lita jente, så det skal bli godt å få svetta litt igjen!![:D]
Men for all del, en skal ikke klage. Jeg greier å gjøre alt av husarbeid, og være sosial sammen med venner og familie, så det er jo egentlig bare en filleting det med treningen![:)]

ORIGINAL: Bennie

ORIGINAL: jealie24

Ja!! det er helt sant!! [:)] Herlig å gå turer med barnevogn på seinvåren og sommeren!! [:)]

Gleder meg masse! Herlig våryr allerede jeg[:)][:)]

Back
Topp