Morsomme/absurde historier i prøvetida

utålmodig89

Første møte med forumet
uansett hvilken situasjon man er i, ser jeg for meg at prøvetida (også) byr på morsomme og absurde situasjoner (i tillegg til tøffe tak, topper og bunner i en Berg- og dalbane av en tilværelse).

Selv er jeg igang med IVF (solomamma), og kjenner ingen i tilsvarende situasjon. Jeg vil gjerne lese andres rare historier fra denne rare tida! =)

- Selv blir jeg aldri vant med å ringe et telefonnummer for å si at jeg har fått mensen.
- Sette sprøyte på doen på kinoen er uvant
- og i går tisset jeg i et sjampissglass på jobb for å kunne ta eggløsningstest

…to be continued
 
Hvor normalt det er å skrive detaljert om aksjelegging, mensen, blod generelt, spotting, utflod, symptomer osv. Gjør det selv, men tar meg selv i å le av det av og til. Altså, hallo? :hilarious: :hilarious: her inne er det heeelt normalt og ingen bryr seg :laughing002:love017
 
Ikke min historie da, men stakkars mannen min sin. Han skulle avlegge sædprøve i forbindelse med utredning og møtte opp på sykehuset for dette for en stund siden. Han ble vist til et mørkt rom i en kjeller, når de slo på lyset løp det sølvkre over gulvet:dead: i hjørnet sto det en godt brukt skinnstol, han fikk en kopp og beskjed om å levere prøven til samme damen (legen) som viste han vei. Han fortalte at han fikk litt klein øyekontakt med legen da han ga henne prøven og kjappet seg ut derfra, han sa det var noe av det verste han har gjort på en stund:laughing001 litt skadefryd for mtp alt jeg har vært gjennom selv i denne prosessen men synes litt synd i han da han fortalte dette!
 
:nicethread
Har ikke så mange absurde historier selv (i hvert fall ikke som jeg kommer på akkurat nå), utover det at jeg ikke normalt pleier å snakke med fremmede om hvordan utfloden ser ut og hvordan livmortappen kjennes ut :hilarious: Ikke at jeg pleier å snakke om det med kjente heller, for så vidt :laughing002
 
Vi syntes det var veldig spesielt første gangen vi prøvde uten beskyttelse (kondom), ingen av oss hadde prøvd det før:happy det ble latterkrampe på meg på vei til doen fordi hver gang jeg lo litt så sprutet det sæd ut, og jo mer som kom , jo mer lo vi:laughing002 løp i trappa mens det rant utover alle breddegrader:laughing001
Ellers så har jeg tatt eggløsningstest på ferge med bås-doer der ALLE hørte at jeg tisset i en kopp:cheers
 
uansett hvilken situasjon man er i, ser jeg for meg at prøvetida (også) byr på morsomme og absurde situasjoner (i tillegg til tøffe tak, topper og bunner i en Berg- og dalbane av en tilværelse).

Selv er jeg igang med IVF (solomamma), og kjenner ingen i tilsvarende situasjon. Jeg vil gjerne lese andres rare historier fra denne rare tida! =)

- Selv blir jeg aldri vant med å ringe et telefonnummer for å si at jeg har fått mensen.
- Sette sprøyte på doen på kinoen er uvant
- og i går tisset jeg i et sjampissglass på jobb for å kunne ta eggløsningstest

…to be continued
Takk for at du har lagd denne tråden, sååå viktig å se etter humoren. Jeg trengte denne latteren i dag! :Heartred :laughing021
 
Da klinikken klarte å ta AMH-blodprøve på mannen min istedet for meg :bag: :hilarious: Han fikk dog vite at han har amh på 21 eller hva det var!:hilarious::hilarious: Så skulle det skjære seg med prøving nå kan vi vel prøve et av hans egg.;)
 
Last edited:
Back
Topp