Så, hvilken setning får du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, tror jeg er dum jeg, skjønner ikke hva jeg skal gjøre?!
Eller så er det vel for å se om folk prøver uten at det skjer noe
Skal jeg trykke på bildet? Har prøvd å trykke der det står The som pila peker på, men det eneste som skjer er at bildet blir zoomet. Eller skal jeg gå inn på en melding på telefonen? Står ikke noe The der i allefall.Trykk som om du skal svara, så kjeme da opp ordforslag der så pilo peike. Trykk der 20 gonga og publiser den merkelige setningen så kjeme
Jeg skjønner det heller ikke Kanskje det bare virker på Android? Jeg har iPhone...Vis vedlegget 106369
Sånn ser det ut hos meg i allefall, kommer ikke opp noen forslag med ord her....
Åååh, jeg får ikke sove pga dette bildet!!! Er det mulig å faktisk ikke forstå???
Har tenkt den tanken selv, for jeg kan umulig være så dum? Hahaha! Men av de jeg har sett som har gjort det på fb, så er det kun android-brukere.Jeg skjønner det heller ikke Kanskje det bare virker på Android? Jeg har iPhone...
Skal jeg trykke på bildet? Har prøvd å trykke der det står The som pila peker på, men det eneste som skjer er at bildet blir zoomet. Eller skal jeg gå inn på en melding på telefonen? Står ikke noe The der i allefall.
Herregud så frustrerende, jeg skjønner ingenting!! *føler seg sykt dum*
*fnis* Dere må ha på ordbok om det skal funke, dere er ikke dumme!Jeg skjønner det heller ikke Kanskje det bare virker på Android? Jeg har iPhone...
Hvor setter jeg på den da??? Har lett overalt på denne telefonen *begynner å bli gammel* Haha!*fnis* Dere må ha på ordbok om det skal funke, dere er ikke dumme!
Ha ha om du har iphone så vet jeg ikke, kan høres ut som om det er like greit at du kjører utenHvor setter jeg på den da??? Har lett overalt på denne telefonen *begynner å bli gammel* Haha!
Jeg vet ikke. Kanskje noen andre vetDette er de eneste valgene jeg har når det gjelder tastatur.
Vis vedlegget 106398
Hehe, jeg får nok bare gi opp Haha!Jeg vet ikke. Kanskje noen andre vet