Morsom drøm

Strikkemaskinen

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
I går drømte jeg at babyen avar født og alt var bra. Vi var kommet hjem fra sykehuset og det var 1-2 uker siden fødselen. (Så langt i svangerskapet har vi valgt å holde navnevalget hemmelig selv om mannen og jeg er ganske sikre på hva gutten skal hete.) I drømmen hadde alle selvfølgelig fått vite hva han skulle hete og jeg ble litt overrasket over at vi fikk så lunken mottakelse av navnevalget vårt. Det er jo greit at ikke alle vil komme til å juble, men det var liksom alle som bare sa "Åh ja" eller "ok".

Så kom jeg plutselig på hva som var galt. Vi hadde gitt sønnen vår navnet Iver og det heter jo sønnen til søsteren min. Jeg ble jo kjempefortvilet! Vår sønn kunne jo ikke hete det samme som hennes sønn! Da forsto jeg jo den lunkne mottakelsen av vårt navnevalg. Det siste jeg husker av drømmen før jeg våknet var at jeg desperat prøvde å få tak i mannen min for at vi skulle finne et nytt navn til vår sønn. :))

Er det noen andre som har drømt noe morsomt i det siste?

I går drømte jeg at babyen avar født og alt var bra. Vi var kommet hjem fra sykehuset og det var 1-2 uker siden fødselen. (Så langt i svangerskapet har vi valgt å holde navnevalget hemmelig selv om mannen og jeg er ganske sikre på hva gutten skal hete.) I drømmen hadde alle selvfølgelig fått vite hva han skulle hete og jeg ble litt overrasket over at vi fikk så lunken mottakelse av navnevalget vårt. Det er jo greit at ikke alle vil komme til å juble, men det var liksom alle som bare sa "Åh ja" eller "ok".

Så kom jeg plutselig på hva som var galt. Vi hadde gitt sønnen vår navnet Iver og det heter jo sønnen til søsteren min. Jeg ble jo kjempefortvilet! Vår sønn kunne jo ikke hete det samme som hennes sønn! Da forsto jeg jo den lunkne mottakelsen av vårt navnevalg. Det siste jeg husker av drømmen før jeg våknet var at jeg desperat prøvde å få tak i mannen min for at vi skulle finne et nytt navn til vår sønn. :))

Er det noen andre som har drømt noe morsomt i det siste?
Hehe!
Drømmer mye rart fortia... alt fra spontanabort, ting i forholdet vårt, ungen blir født for tidlig og er et monster osv... Rart hvor underverden tar oss...

Ikke begynt å drømme disse morsomme drømmene enda, så foreløpig gleder jeg meg bare over deres delinger:)

I natt har jeg hatt en evig lang drøm om at vesla ble født, hun var kjempeliten og jeg var et sted uten bilstol, pappaen var ikke der.. Holdt på sikkert to timer frem og tilbake og surret med å få tak i stol, og den siste halvdelen av drømmen var hun en bitteliten valp som jeg måtte skaffe mat til osv... Ble utrolig glad i valpen da ;-)

Drømte en natt at melka stod som en stråle ut av puppene..og at jeg hadde trøbbel med å amme.. haha, er det mulig.

I natt drømte at jeg samboer hadde drept onkelen sin, liket lå i kjelleren, og jeg måtte få han til å melde seg for å få en lav tilståelsesdom... jeg var fortsatt gravid og helt fortvilet.. var SÅ godt å våkne opp etter den drømmen. Puh..kjenner den sitter i enda.

Hehe, jeg også har drømt mye rart. For ikke lenge siden drømte jeg at vi hadde fått vår lille jente. Selv om hun var helt nyfødt var hun veldig "voksen". Hun kunne allerede snakke. Så hun hjalp meg med å gjøre ting. Forklarte at jeg måtte gi henne mat og slikt. Hehe veldig praktisk baby.

Drømte en natt at melka stod som en stråle ut av puppene..og at jeg hadde trøbbel med å amme.. haha, er det mulig.

I natt drømte at jeg samboer hadde drept onkelen sin, liket lå i kjelleren, og jeg måtte få han til å melde seg for å få en lav tilståelsesdom... jeg var fortsatt gravid og helt fortvilet.. var SÅ godt å våkne opp etter den drømmen. Puh..kjenner den sitter i enda.
Uff, det var da voldsomt også...

Jeg drømte at babyen vår kom og at han hadde voksent ansikt og langt hår. Også måtte de gre håret for å få vekk alt det hvite belegge i håret å det var ikke lite og det var så ekkelt. Heldigvis et mareritt :-P

Hahaha jeg må le av alle disse syke scenarioene vår underbevissthet skaper for oss :-P Ganske fascinerende i grunn..

Har drømt jeg også!
Når den ble født var den perfekt men så ble den bare mindre og mindre, og tilslutt var den bare på størrelse med en hamster og jeg fikk ikke amme, og hadde ingen klær som passet. Så var den "voksen i hodet" og når jeg skulle kose på kvelden så lå den å fortalte meg at den ikke likte meg og sånn :-( skikkelig tragisk drøm

Har drømt jeg også!
Når den ble født var den perfekt men så ble den bare mindre og mindre, og tilslutt var den bare på størrelse med en hamster og jeg fikk ikke amme, og hadde ingen klær som passet. Så var den "voksen i hodet" og når jeg skulle kose på kvelden så lå den å fortalte meg at den ikke likte meg og sånn :-( skikkelig tragisk drøm
Ha ha!!! Jeg dævvær!!!

Jeg drømte at jeg fødte gutten Vår for tidlig! Ingenting var klart hjemme. Alt var kjøpt inn, men ikke skrudd opp! Det aller største problemet jeg hadde var at jeg hadde glemt å kjøpe 1er bleier! Det var kjempe krise!:-P noe som var morsomt senere på kvelden var at ei venninne sendte meg mld om vi ville ha 1er bleier som dem ikke hadde fått brukt! Haha

Back
Topp