I går drømte jeg at babyen avar født og alt var bra. Vi var kommet hjem fra sykehuset og det var 1-2 uker siden fødselen. (Så langt i svangerskapet har vi valgt å holde navnevalget hemmelig selv om mannen og jeg er ganske sikre på hva gutten skal hete.) I drømmen hadde alle selvfølgelig fått vite hva han skulle hete og jeg ble litt overrasket over at vi fikk så lunken mottakelse av navnevalget vårt. Det er jo greit at ikke alle vil komme til å juble, men det var liksom alle som bare sa "Åh ja" eller "ok".
Så kom jeg plutselig på hva som var galt. Vi hadde gitt sønnen vår navnet Iver og det heter jo sønnen til søsteren min. Jeg ble jo kjempefortvilet! Vår sønn kunne jo ikke hete det samme som hennes sønn! Da forsto jeg jo den lunkne mottakelsen av vårt navnevalg. Det siste jeg husker av drømmen før jeg våknet var at jeg desperat prøvde å få tak i mannen min for at vi skulle finne et nytt navn til vår sønn.
)
Er det noen andre som har drømt noe morsomt i det siste?
Så kom jeg plutselig på hva som var galt. Vi hadde gitt sønnen vår navnet Iver og det heter jo sønnen til søsteren min. Jeg ble jo kjempefortvilet! Vår sønn kunne jo ikke hete det samme som hennes sønn! Da forsto jeg jo den lunkne mottakelsen av vårt navnevalg. Det siste jeg husker av drømmen før jeg våknet var at jeg desperat prøvde å få tak i mannen min for at vi skulle finne et nytt navn til vår sønn.
Er det noen andre som har drømt noe morsomt i det siste?